PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=608615}
8,3 8 975
ocen
8,3 10 1 8975
World of Warcraft
powrót do forum gry World of Warcraft
ocenił(a) grę na 7
icansee

Ta gra oferuje życie w ubogim i nudnym świecie. Wracam do niego co lipiec aby stwierdzić po tygodniu że nie warto...

ocenił(a) grę na 10
rover4fun

I pewnie nawet nie masz 85 lvlu?

ocenił(a) grę na 10
rover4fun

hmm nie zgadzam się ,świat wowa jest bardzo bogaty i wciągający nie od kozery ma tylu fanów. no i jak mój przedmówca powiedział trzeba dobić 85 (teraz) żeby zaczął się prawdziwy fun (chociaż questy 80 - 85 też są zajebiste ) więc zamiast zamulać na 10tym lvlu byś się ogarnął i zaczął questy robić a nie tylko w kółko zabijał potworki, ogólnie z tego co napisałeś to totalny z ciebie laik w tym temacie , więc lepiej już nic nie pisz

ocenił(a) grę na 7
icansee

Skoro ja jestem laikiem, Ty jesteś fanatykiem...

ocenił(a) grę na 10
rover4fun

a co ma laik do fanatyka? uważasz że to pojęcia przeciwstawne? ja po prostu dobrze znam tę grę i tyle.

ocenił(a) grę na 5
icansee

Na moją krytykę w stronę WoWa zareagowałeś z takim impetem jakbym ci kogoś z rodziny skrzywdził także nie tylko dobrze znasz grę ale i może jesteś fanatykiem.

ocenił(a) grę na 10
Little_Jacob

bo twoja krytyka nijak się ma do rzeczywistości (oceniasz grę której już nie ma -jaki to ma sens) zresztą już ci to tłumaczyłem

ocenił(a) grę na 5
icansee

generalnie chodzi mi o twój pierwszy post. Też ci już tłumaczyłem co myślę o twojej argumentacji:)

ocenił(a) grę na 10
Little_Jacob

możliwe że zbytnio się uniosłem sorki, ale zdania nie zmieniam ;]

ocenił(a) grę na 7
icansee

Co do 1 części fakt - świetna, wniosła wiele do świata gier natomiast od Cata WoW zrobił się za prosty. Tak, mam 85 lvl i grałem w WoWa od około 2006 :)

icansee