Wreszcie horror gdzie nie ma aż tylu debilnych decyzji ze strony bohaterów. Znacie może jeszcze jakieś tytuły, które nie ogląda się w stylu "co za debil, po co tam poszedł" ?
Zgadzam sie. To jest najlepszy film o zombie jaki powstal, mam na mysli z tej nowej serii oczywiscie. (Stare filmy Romero to oryginaly i klasyki).
W mojej ocenie film jest najlepiej zrealizowany, bije na lopatki jemu podobne 'Land of The Dead', 'Day of The Dead' z ktorych wialo nuda i nie bylo takiego napiecia i klimatu.
Ja również podzielam zdanie założyciela tematu. Po tym, filmie zrobiłem
wszystko, żeby obejrzeć pozostałe części, niestety....... nie dorównały. Z
poprzedniej wersji (tych "klasyków" jak to niektórzy nazywają) widziałem
jak na razie tylko ostatnią część i najprawdopodobniej nie obejrzę reszty.
Jedna wersja trylogii mi starczy, przecież w każdej części i tak chodzi o
to samo:)
Ale muszę przyznać, że jak dla mnie Świt żywych trupów z 2004 króluje -
akcja przez cały czas wartka, trzyma w napięciu i ma świetny klimacik
(chociażby to strzelanie z dachu do zombi, rewelka).
Dla mnie 8/10