Jeżeli ktoś lubi p......bany humor ten film jest w sam raz dla niego. Tam samo dobry jak pierwsza część.
Mnie osobiście podobał się bardziej, niż pierwsza część. Jednak jeżeli chodzi o parodie horrorów, dla mnie najlepszym filmem z tej kategorii jest "Dom w głębi lasu". :D Film robiony "na poważnie", w którym naliczyłem się nawiązań do 16 innych horrorów i to także z klasyków, jak np. "Evil Dead" czy "Hellraiser".