Znalazłam w tym filmie kilka (dużo, ale nie pamiętam wszystkich) nieścisłości.
1. Poród tej laski w wodzie. Co to w ogóle miało być?! Przecież dziecko nie zapłacze, dopóki
mu się nie przetnie pępowiny. Wtf?
2. Koleś dostał strzałą. Dostał sobie i jakby nigdy nic wyjął ją sobie i poszedł dalej. Przecież
rany by mu leciała krew, gdyby wyjął strzałę.
Podawajcie tu inne głupoty w tym filmie i poprawcie mnie, jeśli ja coś źle napisałam.
Krew mu leciała, ale, jak widać, nie była to krew tętnicza, tylko żylna, bo krwotok nie był tak obfity.
Owszem, może wyglądać nieprawdopodobnie ta ucieczka, ale z tego, co wiem, to adrenalina potrafi osiągnąć podczas walki taki poziom, że uśmierza ból i umożliwia dalszą walkę i ucieczkę.
1. Kobiety w średniowieczu rodziły na stojąco lub też w wodzie, bo w ten sposób łatwiej było odebrać poród akuszerkom. Co do tego, że nie przecięto pępowiny; nie jestem lekarzem ani dziecka nie rodziłem, więc nie wiem jak to wygląda, ale z tego co się orientuje ta laska w wodzie odcięła pępowinę przy swoim pępku (tu mogę się mylić, bo to nie było wyraźnie pokazane)
2. Patrz na wypowiedź kolegi wyżej. Dodam jeszcze, że w trakcie biegu główny bohater przytrzymywał swoją ranę, a później ją jakoś zszył.
Podawajcie kolejne nieścisłości, żeby chociaż z niektórymi się zgodzić,
1. One rodziły w taki sposób, bo wtedy jest łatwiej. ;) Teraz też niektóre kobiety tak rodzą. To było tak, że to dziecko się urodziło, ona rzuciła się do wody, wyjęła je, a ono płakało.
2. Specjalnie się temu przyglądałam i jestem prawie pewna, że krew mu nie leciała po wyjęciu strzały i właśnie dlatego tak mnie to zdziwiło. ;)
1.Zgoda
2. Krew ciekła na pewno, przypomnij sobie, jak Łapa leży na drzewie i nawet po liściach spływa farba na plecy jednego ze ścigających...
Ano to jest fakt, ale w samym momencie wyjęcia tej strzały specjalnie patrzyłam, czy zacznie lecieć krew. I co? Sucho.
Chociaż w sumie może źle pamiętam. :D