...że nie ma więcej tego typu filmów... Romans z dramatem, ale nie bez uroczej dawki humoru:) Świetne połączenie tych trzech cech i bardzo dobrze wyważone:) Polecam każdemu:)
Zapewne wiele z tego widziałaś, ale proszę. Listę wypada zacząć od nico już kultowych Hatsuyuki no koi oraz Yeopgijeogin geunyeo. A potem:
Nae yeojachingureul sogae habnida,
Wan-byeok-han Pa-teu-neo,
Ti-kkeul-mo-a Ro-maen-seu,
Doin-jang,
Sunjeong-manhwa,
Sayangkoldong Yangkwajajeom Aentikeu,
O-jik Geu-dae-man,
Domabaem,
Ddeugeoun geotsi joa.
Do tego świetne japońskie Boku no kanojo wa saibôgu, Tada, kimi wo aishiteru oraz Love My Life + chińskie Lian Ai Kong Huang Zheng i koprodukcja Yoru no shanghai. To tak kilka pozycji na szybko, bo są ich dziesiątki, jeśli nie setki. Do tego jeszcze milion typowych, lecz całkiem przyjemnych komedii romantycznych, chociażby: Si-ra-no; Yeon-ae-jo-jak-do, Wiheomhan Sanggyeonrye, Toppuresu, Donggabnaegi gwawoehagi, Choi-gang lo-maen-seu, itd, itd... :)
Kilku tytułów nie znałam - wszystkie świetne:) Jeśli będziesz miał czas aby jeszcze coś polecić, to bardzo o to poproszę:) Pozdrawiam i dziękuję:)
przyłączam się do prośby, dopiero zaczynam swoja przygodem z kinem azjatyckiem, jesli coś Ci jeszcze przyjdzie na mysł, polecaj
możesz dać znać gdzie oglądałaś "Wan-byeok-han Pa-teu-neo"? tego na zalukaj nie ma
A jaki tytuł wpisałaś? Trzeba wpisać angielski: Love911 i na pewno jest na zalukaj:) Pozdro:)
love 911 to nie "Wan-byeok-han Pa-teu-neo" tylko "Ban-chang-ggo". na zalukaj nie ma ani "Doin-jang" ani "Wan-byeok-han Pa-teu-neo" ani też "Sunjeong-manhwa"