W odpowiedzi na same krytyczne jak do tej pory tematy coś pozytywnego. Obejrzałem już
wiele filmów z tańcem jako głównym motywem i ten będzie w moich ulubionych,
dlaczego??
1. Po raz pierwszy od bardzo dawna nie koncentrowałem się na tańcu a na fabule.
2. Trzy ekipy trzy marzenia jeden cel ===> trzy wnioski:
a) drogą do samotności staje się ego zaczynające przerastać talent
b) w ekipie jak w rodzinie, jeden za wszystkich wszyscy za jednego
c) smak zwycięstwa poznasz tylko wtedy kiedy będziesz się nim mógł podzielić z kimś
bliskim.
3. Stephanie Nguyen II 10/10 uwielbiam na nią patrzeć, wg mnie po prostu "wymiata" na
parkiecie-to ta mała z ekipy niemieckiej grała też w street dance.
4. Taniec a właściwie choreografie - nie znam się ale widzę a to co widziałem podobało
mi się ale nie aż tak bardzo dlatego dałbym 7/10
5. Scena z trzema "liderami" na dachu w tle muzyka express myself wg mnie najlepsza w
tym filmie 10/10.
6. Sama muzyka w filmie raczej słaba jakaś taka mało wyrazista 5/10.
Podsumowując dla mnie było bardzo ok i jak w tytule inaczej dlatego moja ocena to 8 i
do ulubionych. Być może się nie znam, być może trole zasypią ten temat komentarzami,
być może tylko do mnie ten film przemówił, być może wszedłem głębiej w ten film.