The Hitman's Wife's Bodyguard
6,2 19 960
ocen
6,2 10 1 19960
5,8 10
ocen krytyków
Bodyguard i żona zawodowca
powrót do forum filmu Bodyguard i żona zawodowca

ktoś wie, o co chodzi z tym napisem na koniec filmu i zdjęciami tych dwóch policjantów, których wzięli ze sobą Bryce i Kincaid do ostatniej akcji i którzy w filmie zginęli podczas wybuchu beczek z chyba paliwem? ci dwaj serio zginęli czy to taki żart ze strony twórców filmu?

użytkownik usunięty
88Przemek

"The Hitman's Wife's Bodyguard's post-credits stinger isn't a new scene but rather a funny tribute. The screen says "In loving memory of Gary and Jonah" and has pictures of the two Interpol agents on each side. Gary and Jonah are the Interpol agents that Bryce and Darius use as decoys in the third act. Gary and Jonah are killed by Papadopoulos' men while they speed through the water on a boat and distract the security team as Bryce and Darius slowly travel to Papadopoulos' location. It's a good final joke for The Hitman's Wife's Bodyguard to end on and leaves the door wide open for where a sequel could go."

żart

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones