PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=568905}

Chciwość

Margin Call
2011
6,8 48 tys. ocen
6,8 10 1 47922
6,7 27 krytyków
Chciwość
powrót do forum filmu Chciwość

Pomysł na film bardzo dobry.Niestety scenarzyści i sam reżyser chyba zapomnieli, że nie wszyscy są znawcami ekonomi i instrumentów finansowych na takim poziomie, żeby mogli zrozumieć wszystko o czym mówią i myślą główni bohaterzy.
Mim o, że sam pracuję w branży, która w sposób przynajmniej pośredni ma coś wspólnego z sytuacjami, z jakimi mierzą się główni bohaterowie, wielu rzeczy nie zrozumiałem.
Jeżeli ktoś ma ochotę oglądnąć ten film i zrozumieć, dlaczego na świecie po 2008 zmieniło się bardzo dużo, to odradzam. Najzwyczajniej nie zrozumie - poza tym, że zobaczy, że świat należy tak naprawdę do paru osób, dla których najważniejsza jest.....forsa!

ocenił(a) film na 8
arturpe_79

ja nie jestem z branży i nie znam się na ekonomii a zrozumiałem wszystko. Wystarczy uważnie oglądać i wszystko będzie jasne. A jeżeli Ty pracujesz w branży a nie zrozumiałeś tego filmu to radzę zmienić branżę

dmatwiejczyk

chciałbym być tak inteligentny jak ty

arturpe_79

no ale niektórzy mogą nie zrozumieć jednak o czym oni mówią jeśli niemają żadnego pojecia o rynkach finansowych.... Ja polecajac ten film znajomym mówię im żeby najpierw obejrzeli "inside job"- wtedy beda mieli jakies podstawy do obejrzenia tego filmu.
Np jak postać grana przez Kevina Spaceyego który jest szefem jednego z działów mówi że nie rozumie tych wszystkich wykresów a pracuje w firmie juz ponad 20 czy 30 lat- w "inside job" wypowiada sie George Soros ( wielki inwestor) ze nierozumie tych wszystkich transakcji długami co dla osoby nierozumiejącej tych realiów jest nie do zrozumienia.

beithor