Fałszywe reklamy telewizyjne i radiowe, 400 podświetlonych billboardów, 200000 ulotek oraz tysiące nabranych klientów to elementy filmu dwójki czeskich studentów Filipa Remunda i Víta Klusáka. Opowiadają oni prawdziwą historię lipnej kampanii reklamowej nieistniejącego supermarketu. Jest to zabawna opowieść, która w sposób prowokacyjny przedstawia niespodziewany konsumpcjonizm będący efektem zmian w postkomunistycznym społeczeństwie.
Mieszane odczucia mam po obejrzeniu tego dokumentu. Z jednej strony, ciekawie oglądało się całe te przygotowania dwójki amatorów-filmowcó ;w, studentów do największego tego typu przekrętu w historii. Mechanizmy tworzenia kampanii reklamowej, wizerunku, badania marketingowe itp. Na pewno ... więcej
Doskonały pomysł. Wykonanie - po prostu poprawne. A refleksji - wiele, wiele, wiele... Zwróciliście uwagę, na to, jak się usprawiedliwiali - pracownicy BBDO, a potem także ci, co "dali się nabrać"? Doskonale pokazał się też mechanizm "- Nie idźcie! - To ja pójdę!" Fantastycznie także włączyło ... więcej
a włączyć tryb "przeciętny odbiorca XXI wieku". Najśmieszniej nabijać się z głupoty drugiego, zapominając o własnej...