Zaliczam go do najlepszych kryminałów,thrillerów,noir jakie
dane mi było obejrzeć. To są moje najlepsze
M-morderca 31r, Starsza pani znika 38r,Rebeka 40r,
Sokół maltański 41r, Cień wątpliwości 43r, Urzeczona 45r
Podwójne ubezpieczenie 44r, Osławiona 46r,Wielki sen 46r,
Trzeci człowiek 49r, Nieznajomy z pociągu 51r, Dotyk zła 58r
Okno na podwórze 54r, Świadek oskarżenia 57r
Zawrót głowy 58r, Psychoza 60r,
Północ północny-zachód 59r,Z zimną krwią 67r,
Wyrok w Norymberdze 62r, Detektyw 72r, Chinatown 74r,
Jfk 91r, Milczenie owiec 91r, Podejrzani 95r, Siedem 95r,
Tajemnice LA 97r, Memento 2000r,
Pewnie jeszcze parę pominąłem
A co powiesz na:
Śmiertelna pułapka 82'
Kłamca 97'
Żegnaj laleczko 75' i parę innych:):) pzdr:):)
emsie te filmy co wymieniłes to gnioty w porównaiu do podanych widmosa, który wypisał same najlepsze z gatunku
dwóch pozostałych wymienionych przez emsie nie widziałam, ale śmiertelna pułapka to na pewno nie gniot. film równie dobry co detektyw.