Wg MOjej subiektywnej oceny i skojarzen przychodza mi do glowy tytuly :
"Blue Valentine" ,
"Take this waltz"
"The Vow "
"NOw is Good "
Oprócz już wymienionych:
"Blue Valentine"
"Take this waltz"
to jeszcze:
"Wciąż ją kocham"
"Pamiętnik"
"O-jik Geu-dae-man"
może http://www.filmweb.pl/film/Jeden+dzie%C5%84-2011-571418 jeden dzień
nie jest to typowa opowieść o miłości niespełnionej, a dojrzewaniu do niej przez lata. daje do myślenia i zapada w pamięci. polecam :)