Potrzebuje do tego filmu napisów do wydania 2 płytowego. Proszę o pomoc.
Na razie jest 86% na napisy24.pl
Trzeba trochę poczekać, ale tłumaczka wydaje się szybko pracować :)
Nie ma problemu - sprawdzam codziennie (a dokładnie parę razy dziennie :)
Na razie jest 95% więc kto wie, może jeszcze dzisiaj skończy!
Nadal 95% :D
Ta dziewczyna dodaje następną część napisów w nocy - ok. 23, może 22 :)
Piątek - są dwie opcje. Albo będzie odpoczywać albo tłumaczyć!
Ja do tej pory nie wiem jak to zrobiłam :)
Ja mogę wam zdawać sprawozdania, a dobra wiadomość jest taka, że napisy skończone, ale nadal niedostępne, bo wszystko w rękach korektora. Miejmy nadzieję, że szybko mu to pójdzie.
Stan:99% :D
Napisy zniknęły :|
Nie znam się na tym za bardzo, ale może muszą powiedzmy przejść dobę czy coś takiego. Z tego co widziałam nie ma ich po prostu w tłumaczeniach ani wśród napisów.
Nie ma czegoś takiego. Ja bym obstawiała, że są po prostu w korekcie. Tylko, że to trochę głupie tak usuwać, bo w końcu po coś jest to dopisywanie
No to żałoba ;(
Chociaż ja się nie dziwię. Też kiedyś tłumaczyłam i tak się zlecieli, że nie dało się wytrzymać. Niektóry ludzie w ogóle nie wiedzą co to kultura.
Teraz pozostało nam mieć nadzieję, że tłumacz się jednak nad nami zlituje :)
no ja tez wlasnie sie skatowaląm z tymi napoisami bo nagle zniknely ..ale nie dziwie się pare % zostalo a oni zaczeli najeżdżać jak opętani;/
Raczej nie:)
Nie ma warunków. W obecnym stanie po prostu nie mogę.
Pozostaje nam tylko czekać!
A mnie zniechęcił sam początek - za dużo tam cheer-slangu xD
Poza tym tłumaczę dla własnych celów ( bo nie pałam miłością do angielskiego ) napisy do innego filmu ( Szalona kapela ) - ponieważ nigdzie nie znalazłam PL wersji.
http://hotfile.com/dl/12115029/65f2b8a/Bring_It_On_Fight_to_the_Finish_(NAPiSY-1 10561)-MPL.NS.rar.html
Bardzo proszę
Ale jak ktoś jest zawzięty ( i chce koniecznie JUŻ! ) to lepiej się ogląda film z angielskimi napisami niż bez :D