Te które chciałbym zobaczyc:
1.Gears of war- mogłoby być z tego niezłe sensacyjne kino SF
2.Crysis- podobnie jak wyżej. Jeśli twórcy by niczego nie spieprzyli to też mógłby być murowany hit.
3. FEAR- Jako film sensacyjny z domieszką klasycznego horroru.
4. Red Dead Redemption- świetny aczkolwiek mroczny western....