PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=118649}

Gol!

Goal!
2005
7,3 51 tys. ocen
7,3 10 1 51257
5,7 9 krytyków
Gol!
powrót do forum filmu Gol!

Jakie znacie inne filmy o tematyce sportowej?? Oglądałam już Grind, Wykiwać klawisza, Rzut karny, Do boju!, All you've got, FC Venus, Księżniczka na lodzie (choć on nie zabardzo sportowy:]), no i oczywiście Gol!
Znacie inne filmy o tematyce sportowej może występować wątek komedii romantycznej, a nawet powinien:)
Czekam na propozycje:)

monika_stopyra

"Mecz ostatniej szansy" rozgrywki miedzy klawiszami a skazańcami. Naprawdę dobry :)

ocenił(a) film na 10
monika_stopyra

hej :* widze ze masz film all you've got :D .. czy mogłabys mi go jakos przesłac lub udostepnic ?? byłabym wdziecznaaa :)

ocenił(a) film na 10
monika_stopyra

hej :* widze ze masz film all you've got :D .. czy mogłabys mi go jakos przesłac lub udostepnic ?? byłabym wdziecznaaa :)

kasioreQ

naprawdę mi przykro ale raczej nie:( nie znam się zabardzo na takich rzeczach a juz na pewno nie na udostepnianiu plikow w sieci ja film sciagnelam przez bearshare

monika_stopyra

Są też takie filmy jak "Tygrysy murawy":P albo "Wimbledon" czy dramaty ale fajne "Trener" i "Za wszelką cene"

monika_stopyra

film "Miracle" oparty na faktach o druzynie hokejowej USA, ktora na Olimpiadzie w Lake Placid zdobyla zloty medal! POLECAM! swietny film!

ocenił(a) film na 8
monika_stopyra

Shaolin Soccer miażdży!!! Football z lekkim przymrużeniem oka ;D Serdecznie polecam ;)

ocenił(a) film na 8
monika_stopyra