Mam nadzieję, że wraz z nową trylogią nastąpi nowa jakość jeśli chodzi o pojedynki między
postaciami wyposażonymi w moc i miecze świetlne.
Polecam obejrzeć kompilację zwiastunów The Old Republic: http://www.youtube.com/watch?v=rPdJdEFilaU pod kątem pojedynków właśnie. Czuć tę moc drzemiącą w Jedi i Sith. Jak sobie to
teraz porównamy do walk w starej/nowej trylogii, to wypadają one bardzo blado. Nie wiem, czy to
jest kwestia techniczna, czy może tego, że rycerze Starej Republiki byli po prostu znacznie
potężniejsi (nie znam się na tyle na uniwersum Star Wars), ale miło byłoby zobaczyć w kolejnych
Star Wars konkretne pojedynki, aby było czuć tę moc wylewającą się z ekranu. A Wy co uważacie?
Choć nie uważam dotychczasowych pojedynków na miecze za coś słabego, to jednak przydałoby się coś na miarę kombinacji mocy, jaką zastosowała Satele Shan na jednym z tych trailerów, konkretniej "Hope of Alderaan". Chodzi o to, że jak dotąd to ciemna strona zawsze była w filmach górą. W końcu wychodziło na to, że ma do dyspozycji błyskawice, miażdżenie mocą i duszenie, podczas gdy jasna strona tylko same pchnięcia i chwyty mocą. Luke, jako nowy wielki mistrz-choćby i drugoplanowo-powinien jakoś to zmienić.
Też właśnie chciałbym walki w stylu tych z trailerów "Old Republic", bo mam ciary za każdym razem jak je oglądam
Zaiste! Thesixers ma rację po stokroć. Mam nadzieję, że zrobią film równie dobry jak stara trylogia łącząc to z możliwościami jakie daje współczesna technologia! Te walki między Jedi a Sith mają ogromny potencjał. Oby tylko został dobrze wykorzystany.