PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=343217}

Hobbit: Niezwykła podróż

The Hobbit: An Unexpected Journey
2012
7,6 425 tys. ocen
7,6 10 1 424708
6,7 74 krytyków
Hobbit: Niezwykła podróż
powrót do forum filmu Hobbit: Niezwykła podróż

Broda Sarumana

ocenił(a) film na 7

Ktoś w ciekawostkach na temat tego filmu zamieścił taką o to notkę w dziale "błędy w filmie":
"Broda Sarumana przez cały film zmienia swój kolor. Możemy ją zobaczyć białą, czarną i szarą."

Filmu nie oglądałem, ale czy aby na pewno Tolkien nie wspominał o zmianach w kolorze brody tej postaci? Wiadomo, że otrzymał szaty koloru białego, ale broda raczej nie musi być ciągle biała.
Nie sądzę, aby zmiana jej koloru była jakimkolwiek błędem, ale skoro nie znam się na tym zbytnio pytam o opinię internetowych "ekspertów" ;)

ocenił(a) film na 10
Heronius

Światło różnie pada itd. patrz Gandalf w drużynie pierścienia raz miał brodę w trzech odcieniach bo cień z kapelusza naturalny szary kolor i białe przebłyski światła. Więc z Sarumanem jest identycznie. A co do Istarich to nic nie było podane o brodach bo to naturalne że jak Gandalf biały to nie ma czarnej brody:)

ocenił(a) film na 10
adrian229

Biały odnosiło się do szaty.

Heronius

W książce Sarumana nie było, więc jego wątek tak czy inaczej nie trzyma się fabuły ;)

ocenił(a) film na 10
Heronius

Haha. W 10 godzianch filmu nie moglie znaleźć żadnego błedu to się koloru brody uczepili.
Żenua.

ocenił(a) film na 8
W8inG4DeaD

Diabeł tkwi w szczegółach, a interesowanie się filmem polega również na wyłapywaniu takich wpadek. Skoro może to być blizna Froda, to czemu nie i broda Sarumana...

ocenił(a) film na 10
_llama_

Broda to wg mnie kwestia oświetlenia. Przecież wiadomo, że mu innej brody nie dali, bo po co by mieli zmieniać. To ta sama scena. Chyba, że ją robili komputerowo i zbombali.