Hobbit: Pustkowie Smauga

The Hobbit: The Desolation of Smaug
2013
7,6 329 tys. ocen
7,6 10 1 328989
6,4 51 krytyków
Hobbit: Pustkowie Smauga
powrót do forum filmu Hobbit: Pustkowie Smauga

Efekty specjalne mnie powaliły. Naprawdę polecam - nie tylko fanom Tolkiena i Jacksona.
Myślę czy nie pójść do kina raz jeszcze:)

ocenił(a) film na 6
Nephi

2D czy 3D? :P

Joecrou

3D :) Fakt, efekty były genialne! Byłam pod wrażeniem tego, jak zrobili Smoka :D

ocenił(a) film na 6
malowana2991

Byłaś na zwykłych 24 klatkach? Jezeli tak, to były jakieś problemy z ciemnym obrazem ? :P Czy zdecydowanie polecasz na pierwszy seans 3d?

Joecrou

Z tego co mi wiadomo kręcili film na 48 :) Ale powiem szczerze, że nie znam się za bardzo :) Z obrazem jednak nie było żadnych problemów, wręcz przeciwnie, jakość była na dość wysokim poziomie.

ocenił(a) film na 6
malowana2991

Film tak kręcili, ale w niewielkiej ilości kin w pl można zobaczyć film w tej technologii :) Ale skoro nie zauważyłaś zbytnio różnicy, to pewnie byłaś na standardowych 24 klatkach: ) Skoro pochwalasz, to raczej też pójdę na to 3D.

Joecrou

Jak dla mnie 3D 48fps - to optymalny format do oglądania Hobbita, bo pod ten format go robili,a dwa, 48fps zdecydowanie wygładza obraz 3D.

ocenił(a) film na 6
zentaur

No właśnie, tylko nie będę miał możliwości zobaczenia w 48 klatkach... Dopiero może za drugim razem. (jeżeli film będzie tego wart)

ocenił(a) film na 8
Joecrou

Macie,juz ktoś nagrał recenzje najnowszego Hottita.Swoją drogą dla mnie super koleś mówi:)
http://www.youtube.com/watch?v=NvwVMha57K8

Joecrou

3D! I polecam tylko w 3D.

ocenił(a) film na 6
Nephi

Czuję się tą głębie? I jak wypada 3D w porównaniu z pierwszą częścią ?

ocenił(a) film na 8
Joecrou

tego nie idzie porównać efekty po prostu wgniatają w fotel :)

furfur

Dokładnie! Co tu będziemy dłużej gadać. Idźcie na premie koniecznie.

ocenił(a) film na 8
Nephi