Zastrzeżenie:
- kto się przedstawia pełnymi danymi i tym co robi potencjalnie obcej osobie?
- gdy pociąg wybucha to ogień idzie wzdłuż wszystkich wagonów a nie rozrywa ich.. dziwne...
- informacje w "kapsule" przekazywane są za pomocą sprzętu, który wygląda jak z czasów Zimnej Wojny (w dodatku ten dźwięk jak z filmów z lat 80-tych...)
- rozmowa o namierzaniu sygnału z komórki - z lekka przegięcie gdyż w logach zapisują się trochę inaczej te informacje. Nie mogę niestety zdradzić w jaki sposób ale mija się to z tym jak to zostało przedstawione w filmie. Poza tym w Polsce na taki obszar przypada więcej niż 52 połączenia w 1 sekundzie a co dopiero w Chicago... Już nie wspomnę o wzmacniaczach montowanych w wyższych budynkach aby wspomóc dalsze stacje bazowe... (jestem technikiem telekomunikacyjnym więc wiem jak to wygląda "od środka").
- jeśli poświata żarówki znajduje się tylko w zasięgu jej "wzroku" to jak ten "powidok" ofiary wybuchu może dotrzeć aż do zakamarków budynku pobliskiej stacji lub jakiegoś parkingu i wnętrza samochodu zamachowca?
- pytanie - jak zamachowiec (i w czym?) wniósł tę bombę do pociągu (wydaje się większa niż kratka wentylacyjna)? No i niezbyt lekka...
- ahh ta uczynność "rdzennych" mieszkańców Ameryki... Najpierw Irak, Afganistan, a teraz kobieta odłącza żołnierza od okablowania bo chce jemu pomóc, a potem po przeczytaniu e-maila wierzy w każde słowo w nim zawarte i też go odłączy (to już prawdopodobnie)...
Wpadka:
- gdy główny bohater spogląda w lustro w pociągu i widzi obcą osobę, niestety ruchy nie są skoordynowane i same "ułożenie" ciała nie jest takie samo,
Komentarz:
- dobrze by było gdyby w PKP tak czysto w WC bywało lub chociaż w przedziałach tak jak w WC tego pociągu ;)
- podobała mi się scena z telefonem do ojca jako kolega jego syna...
Film ogółem można sobie darować...
Film jak najbardziej spoko, można obejrzeć.