PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=583309}

Kryptonim U.N.C.L.E.

The Man from U.N.C.L.E.
2015
7,2 117 tys. ocen
7,2 10 1 117074
6,6 68 krytyków
Kryptonim U.N.C.L.E.
powrót do forum filmu Kryptonim U.N.C.L.E.

Słyszałem o 60-telewizyjnego show "The Man from UNCLE", ale jak większość z nas w wieku poniżej 60 lat, nigdy nie dostał szansę zobaczyć epizod. Wiem, wiem, nie było niezliczone powtórki, to po prostu nie chwycił moją uwagę. Wszystko mogę iść były słowa z mojej mądrej matki, który stwierdził: "Ja oglądałem ten program, gdy byłem dzieckiem z powrotem w latach 60-tych. To zagrał ..... oh jak on się nazywa ..... Robert Vaughan ". Nie pamiętała inny aktor, który wystąpił u boku Vaughan ale ja domyślając była po prostu zachwycony, że coś z jej dzieciństwa odrodzonego w 21. wieku. Zacznę od stwierdzenia, że jest to dobry film. Gwiazdą serialu jest niewątpliwie reżyser Guy Ritchie i jak większość miłośników filmu, był bardziej ciekawy niż podekscytowany przyjazdem wujka. Byłam ciekawa, co Ritchie może zrobić z programu telewizyjnego, który został piachu od ponad pięćdziesięciu lat. Czy on zamierza zmodernizować go w 21 wieku? Czy to będzie poważne podejście do oświetlone-hearted szpiegowskiej gatunku? Kto będzie w nim? Jestem bardzo zadowolony, ja dostaję szansę przeglądu jednego z filmów Guya Ritchiego, ponieważ jestem fanem. I cieszył Sherlock Holmes i jego piaszczysty filmy londyńskiego metra ale będę cieszyć się tym. On wydaje się być przejdź do dyrektora, gdy Hollywood potrzebuje reliktem wykopane i przywrócony do życia. Towarowym Guy Ritchie jest wszędzie na tym filmie, od stylowych zestawów, do mody retro. Chwytliwe wynik, tym puszyć i dowcipne żarty, wszystkie są częścią doświadczenia Guy Ritchie. Jego zdolność do podejmowania publiczność z powrotem do 1960 roku był skok mistrza i będzie Wujek unikalny w porównaniu do wielu innych franchising szpiegowskich, które dotknęły naszych ekranów kinowych zbyt często. Ritchie był w stanie znaleźć właściwą równowagę między subtelnym rozbawieniem, utrzymując prawda do telewizyjnego show, bez dokonywania go w oczywisty komediowych szkicu. To było zabawne, zabawne jazdy, że pogrążony publiczność od początku do końca z dość działania, aby utrzymać niedowiarków przyklejone do ekranu. Poznajemy dwóch bohaterów, agent CIA, Napoleon Solo (Henry Cavill) i KGB operacyjnych, Illya Kuryakin (Armie Hammer), który współpracować wbrew ich woli, aby udaremnić próby z tajemniczą organizację do produkcji i zysków od broni jądrowej. Ustaw na tle zimnej wojny dwaj agenci muszą polegać na córki niemieckiego naukowca, Gaby Teller (Alicia Vikander) przeniknąć do organizacji. Ale jest ona czymś więcej niż tylko mechanik? Trzy gwiazdy są wyrównane w całym filmie, każdy się ich szansę zabłysnąć w świetle reflektorów, ale jeśli jest wydajność rewelacyjna musiałby to być Pani Vikander który olśniewa w tablicy hipnotyzujący 1960 mody. Ona wygląda część i odgrywa rolę doskonale z pozornie nieszkodliwej i słodkie młoda kobieta splątanych się w świecie szpiegostwa. Guy Ritchie podjęła hazard na swoich dwóch czołowych mężczyzn zarówno mocno krytykowany w ostatnich ról duży budżet, ale to się opłaca, jak wyglądają Cavill i Hammer komfortowo w swoje role z ani outshining drugiej. Dwaj agenci stale dążyć do wyższości, naśladując ich własne kraje muszą o dominację w zmiennym świecie 1960 roku. Krótki hartowanego psychopata Hammera jest doskonale wyważony w chłodnym, śliskiego panie człowieka Cavill. Elisabeth Dębicki jest chłodzenie i zimny jak złoczyńca Diablica i dużym goof, Hugh Grant jest używany do perfekcji przez Ritchie, który nadaje mu piękny epizod. Grant dodaje trochę gwiazdkowy ujęcia do filmu, ale jawi się jako dość sympatyczny z dobrze zaplanowanym pozorom. To film się cieszył, co to jest ..... zabawa jazda. Biorąc go zbyt poważnie mozesz uszkodzić doświadczenie.
Ps. A rozumiem tez tych wielu ktorzy w miejsce agenta KGB widzieliby detektywa w sutannie. Wszak nowoczesna psychiatria w tym kraju ciagle w powijakach.