PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=726200}

Las samobójców

The Forest
5,1 45 520
ocen
5,1 10 1 45520
3,3 3
oceny krytyków
Las samobójców
powrót do forum filmu Las samobójców

2 minuty...

ocenił(a) film na 5

... zwiastuna bardziej trzymały w napięciu niż cały film. Prosty w odbiorze, aż za prosty.

kwa007

Jesli chodzi o mnie, to wystraszyl mnie bardzo! - jestem laikiem co prawda i nie ogladam duzo takich filmow, ale ten byl zdecydowanie najstraszniejszy. W porownaniu z tym filmem ubiegloroczne Lazarus project czy Naznaczony (ktory naprawde mnie przestraszyl) to bajki na dobranoc. Niestety straszny film nie idzie w parze z dobrym filmem - widac na oko, ze duzo mniejszy budzet niz dwa wspomniane wczesniej filmy. Scenariusz jest tak totalnie zly, ze az sobie sprawdze kto go napisal, zebym nie musiala wiecej jego filmow ogladac... koncowka jest paranoiczna i wkurzajaca. Przynajmniej ja wyszlam z kina niezadowolona. Male niedociagniecia i bledy (kolor jej paznokci zmienia sie w trakcie ogladania zdjec). Film rzeczywiscie prosty, ale z napieciem sie nie zgodze - niektore momenty wbilyby mnie w fotel, gdyby nie to, ze zakrywalam oczy. Swietny temat i zdecydowanie lepiej go wykorzystano niz poprzedni Las samobojcow, ktory byl mnostwem niedociagniec, ale jesli chodzi o mnie to tutaj scenariusz polozyl film. Moglo byc duzo lepiej.

ocenił(a) film na 7
cumartesi

Film straszny, naprawdę lubię horrory i często je oglądam, ale podczas seansu wielokrotnie podskakiwałem. Wiele scen, która wbijają w fotel, ale to co zrobili na sam koniec to porażka. Całość oceniam na 7/10, pomimo, że nieco się rozczarowałem, to jest to wciąż dobra produkcja, która wciąga i trzyma w napięciu.

ocenił(a) film na 7
theszymonfilipiak

Nie wiem, czemu wszyscy czepiają się końcówki. Dla mnie była bardzo dobra.

SPOILER SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!