7,2 279  ocen
7,2 10 1 279
Master i Margarita
powrót do forum filmu Master i Margarita

Wielkie brawa dla Filmwebu za tytuł — niech żyje „erudycyja”!
XDDD

ocenił(a) film na 9
patatajmiauhau

Masakra, to prawda.

patatajmiauhau

Pragnę dodać, że nie jest to film z gatunku fantasy jak to umieścili w opisie durnie z filmwebu.

ocenił(a) film na 8
patatajmiauhau

A podzielisz się źródłami sprzed roku, które potwierdzą oficjalny polski tytuł, skoro wyśmiewasz domyślnie używany (gdy brak polskiego) oficjalny tytuł międzynarodowy?

givi

Drogi Kotku, napiszę tylko tyle: „ręce opadają” (:

ocenił(a) film na 8
patatajmiauhau

Czyli klasyczek - nie znam się, ale wypowiem

givi

Dziecię Kochane, po prostu nie chce mi się w piątkowy wieczór pisać dysertacji, aby ignoranta oświecić. Masz własne paluszki, więc popukaj trochę w klawiaturę, to może Cię oświeci. Pamiętaj jednak, aby używać jedynie „międzynarodowego” języka ;)

ocenił(a) film na 8
patatajmiauhau

Wklejenie jednego linka zabrałoby ci dużo mniej czasu i byłoby po dyskusji, ale widać ze wiele wymagam.

givi

Link, do czego? Do opisu twórczości Bułhakowa? Do relacji językowej polsko-rosyjskiej? Do „międzynarodowej” słomy w butach chrzęszczącej tak głośno, że z defiladą pomylić można?

ocenił(a) film na 8
patatajmiauhau

Do strony dystrybutora, który wydał ten film w Polsce. Bo to, że jest oparty na "Mistrzu i Małgorzacie", to nietrudno się domyślić. I na 99% na taki tytuł zdecyduje się wydawca (zostawiam ten 1% na wybryki typu "Wirujący seks" lub jakiś podtytuł). Ale póki takowego nie ma, to wyświetla się międzynarodowy + oryginalny, klasyczna zasada, która obowiązuje choćby na imdb. Nie wiem, co w tym dziwnego, a tym bardziej co ma do tego erudycja filmwebowiczów.

givi

Chłopcze czy też Dziewczynko, Ty (zauważ wielką literę) dalej nic nie kumasz i wybacz, ale ja jestem pozbawiony jakichkolwiek zapędów dydaktycznych, a i pora zbyt późna dla stosownej edukacyji (!)

givi