nastawiony tylko i wyłącznie na szybki zysk.Po wyjściu z kina już się zapomina ten film.Do jednego worka z Weekendem,Śniadaniem do łóżka itp.Powinno się bojkotować takie filmy,bo to jakie się teraz kręci komedie to jest tragedia.Stare komedie można w kółko oglądać i się nie znudzą a teraz każda komedia jaką nakręcą jest taka sama-czyli mdła.
Ten film to właściwie pełnometrażowa reklama radia RMF FM (obrzydliwie nachalny product placement). Scerariusz wydłubany na poczekaniu z nosa, reżyseria jak z przeciętnego teledysku, o aktorach szkoda gadać, nawet Adamczyk (papież) się nie wybronił... Bezsensowna przypadkowa scenografia, psychologia postaci na poziomie pierwotniaka, żarty jak z warzywniaka (nie, odwołuję, to obraźliwe dla warzywniaków). Szmira, kicz, a przede wszystkim wszechogarniająca irytująca nuda...
Naprawdę makabra..