Omen

The Omen

1976 1 godz. 46 min.
7,5 97 055
ocen
7,5 10 1 97055
16 549
chce zobaczyć
7,2 9
ocen krytyków
{"rate":7.22222,"count":9}
powrót do forum filmu Omen
  • 1. Synek Roberta Thorn'a zmarł tuż po urodzeniu, zaś szkielet w grobie wyglądał jak szkielet 2-3 letniego dziecka.
    2. Co się stało z ciałem biologicznej matki Damiena, dlaczego w grobie był szkielet jakiegoś zwierzęcia?
    3. Skąd nagle na cmentarzu we Włoszech znalazły się te psy? Przecież pies który "strzegł" Damiena został w Londynie.

• pawelski1989 ocenił(a) ten film na: 8

Faraon_5 1.Za bardzo nie znam się na ocenianiu wieku człowieka na podstawie szkieletu ale jeśli nawet był trochę za duży jak na noworodka to dla mnie szczegół mało ważny.
    2.To mnie właśnie też zastanawia po co do grobu kładli to zwierze.Możliwe że Damiena to zwierze urodziło.
    3.Te psy były prawdopodobnie w służbie złych mocy w dodatku na jakiś starych cmentarzach mogą wałęsać się żeby sobie jakieś stare gnoty pogryźć.Diabeł ma nadprzyrodzone moce więc te klika piesków dla niego to pikuś.

• pawelski1989 1. Nie trzeba być fachowcem, po prostu było widać że szkielet jest dość duży, na pewno zbyt duży jak na noworodka. Bardzo mnie to zdziwiło, takie gówniane wpadki filmowców zmniejszają przyjemność z oglądania filmu.
    2. Skoro zwierzę urodziło Damiena to po co w ogóle kładli do grobu matki jakikolwiek szkielet? Przecież chyba raczej nie przewidywali że Robert po kilku latach znajdzie ten cmentarz i będzie odkopywał ten grób.
    3. Ale cóż za zbieg okoliczności że psy na cmentarzu we Włoszech wyglądały dokładnie tak jak pies Damiena w domu w Londynie.

Faraon_5 2.Tutaj pisze że matka Damiena była szakalem: http://www.filmweb.pl/film/Omen-1976-8335/discussion/pomocy,...
    Możliwe że sataniści włożyli zwierze do grobu przez szacunek bo w końcu to była matka szatana.
    3.Te psy to były psy rasowe a psy jednej rasy w przeciwieństwie do kundelków nie różnią się zbytnio od siebie.

• pawelski1989 Przekombinowane.