Film

The Greatest Movie Ever Sold

2011 1 godz. 30 min.
6,6 1 670
ocen
6,6 10 1 1670
705
chce zobaczyć
{"rate":6.0,"count":1}
{"id":"617869","linkUrl":"/film/POM+Wonderful+prezentuje%3A+Najlepiej+sprzedany+film-2011-617869","alt":"POM Wonderful prezentuje: Najlepiej sprzedany film","imgUrl":"https://fwcdn.pl/fpo/78/69/617869/7382339.2.jpg"}
Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy,... więcej

Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły.
{"userId":"1023444","thumbnail":"https://ssl-gfx.filmweb.pl/ph/78/69/617869/266946.2.jpg","title":"BRAND New Day","link":"/reviews/recenzja-filmu-POM+Wonderful+prezentuje%3A+Najlepiej+sprzedany+film-11856","more":"Przeczytaj recenzje Filmwebu"}
BRAND New Day
To nie tyle dokument co komedia dokumentalna, dla twórcy ważniejsza od wartości edukacyjnej jest umiejętność... ... czytaj więcej
#ZOSTAŃWDOMU
Sprawdź filmy, seriale i gry, które warto nadrobić

Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkamiMistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkami komizmu i totalnej samoeksploatacji, Spurlock analizuje świat reklamy i marketingu używając swojej osobistej uczciwości jako waluty, żeby sprzedać się temu, kto oferuje najwięcej. Ironiczny, zabawny, przewrotny i inteligentny film obnaża naszą obrandowaną przyszłość.

studio
Snoot Entertainment / Warrior Poets
inne tytuły
POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold (pełny tytuł) USA
Więcej...
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych
  • 3/10

    pachomir ocenił(a) film na 3

    Nie dowiedziałem się z tego filmu nic czego już się dawno nie domyśliłem...

    1
    • Nieporozumienie

      PyramidHead ocenił(a) film na 3

      Ani to smieszne, ani odkrywcze , ani ciekawe. Po filmie pomyslalem tylko by autor oddał mi 1,5h zycia. Chyba tylko on i te nędzne marki chciały na tym zarobic. Film zupełnie bez sensu.

    • Nie więcej niż 4. Pomysł super, ale film nie daje odpowiedzi na pytania, które są w nim postawione.

      pozman ocenił(a) film na 4

      Przede wszystkim jakie są korzyści dla sponsora z lokowania produktów w filmach???

    • Naciągane 6

      Cz3slaf ocenił(a) film na 6

      Spodziewałem sie czegos lepszego.. Niczym mnie nie zaskoczył, co najwyzej neuromarketingiem.. Reszte widze na co dzien w telewizji, na miescie jak i w internecie.. Ale jak najbardziej szacunek dla Morgana za świetną indywidualną organizacje. Ja osobiscie nie wsadziłbym w to pieniędzy.. ;o

      • Firma od szamponu "człowieczo-końskiego&quo t; nie zapłaciła?

        BUNCH

        Jak sądzicie, dlaczego? Jeśli rozmowa wyglądała (w co wątpię) tylko tak jak przez telefon to uważam, iż mogło to być tak... Ktoś nie do końca świadom tego co się wokół niego dzieje, zgodził się, akceptując tym samym formę reklamy. Filmu nie widział, gdzie ... więcej

      Twórz z nami drugą największą bazę filmową na świecie! To proste! Wystarczy, że skorzystasz z plusika przy sekcji, do której chcesz dodać treść lub klikniesz w przycisk „Lista elementów do edycji”.