PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=868942}
6,7 140  ocen
6,7 10 1 140
6,0 2 krytyków
Papcio Chmiel
powrót do forum filmu Papcio Chmiel

osobiście wolę pana tadeusza ad absurdum antresola, bo lepsza, bo zabawniejsza, bardziej zbzikowana i pofrikowana, ale palmę pierwszeństwa trzeba jednak oddać..

ocenił(a) film na 5
Westernik

jakkolwiek pierwsze małpki za barierki jak to mówią w indiach, pod żabką, pod biedronką albo na płatnych festiwalach muzycznych, tym bardziej, iż z tym dokumentem też coś jakoś nie najlepiej.. dyszy, kaszle, skrzeczy coś, bełkocze, pluje, rzęzi i na jedno oko niedowidzi jako i bohater jego w stanie - by tak rzec - przedpośmiertnym, wybitnie agonalnym, a dlaczego? a, no tak, bo to jest produkcja tvp przecie, znaczy jeszcze z moich podatków to zrobili, jak nie na zenka to na papcię one idą, no to jak mi się to ma podobać ja się pytam? (chociaż nie jestem konsekwentny, bo Rolnik Szuka Żony i Sanatorium Miłości mi się jednak podobają bardzo).

ocenił(a) film na 5
Westernik

jakby nie było to jacyć kuria jego mać hiphopowcy amatorzy furiaci i maniacy własnym sumptem, pasją, potrzebą hołdu dania i świadectwa latami całymi tępym dłutkiem dłubią rzecz o tadeuszu baranowskim, a mi tvp serwuje złością i bezsilnością już cokolwiek podchmielonego papcia chmiela nieszczęsnego w stanie daleko posuniętego rozkładu popromiennego? który na dodatek niewiele ma już do powiedzenia, doprawdy, wolne żarty, żeby nie powiedzieć - rozwolnione..

ocenił(a) film na 5
Westernik