filmweb.pl
Zaloguj się
filmweb.pl
Filmy
Strona główna filmów
Premiery i zapowiedzi
Zwiastuny
Baza filmów
Baza osób kina
Baza postaci
Baza światów
Nagrody
Newsy
Recenzje
Publicystyka
Filmweb poleca
Programy Filmwebu
Seriale
Strona główna seriali
Premiery i zapowiedzi
Baza seriali
Baza programów
Newsy
Recenzje
Serial Killers
Gry
Strona główna gier
Premiery i zapowiedzi
Baza gier
Recenzje gier
Rankingi
Ranking nowości
Ranking top 500
Ranking oczekiwanych
Nowości serialowe
Seriale top 500
Filmy na VOD
Seriale na VOD
Oryginalne produkcje
Ludzie filmu
Najlepsze role
Gry wideo
Box office
Canal+
Mój Filmweb
Aktywność (oceny znajomych)
rekomendacje
Mój profil
Chcę zobaczyć
Moje oceny
Konkursy
Quizy
Ankiety
Ranking użytkowników
Forum
VOD
Zobacz wszystkie VOD
Popularne
Nowości
Najlepsze
Wkrótce
Darmowe
Kino
TV
program TV
lista programów
chcę zobaczyć
Najlepsze w
TV
program TV
lista programów
chcę zobaczyć
Najlepsze w
Przygoda
Opinie
Przygoda
L'avventura
1960
Strona filmu
pełna obsada
(39)
Oceny krytyków
(0)
Oglądaj online
Ciekawostki
(1)
Nagrody
(4)
Forum
wideo
(1)
zdjęcia
(21)
plakaty
(25)
Opisy
(3)
powiązane
(3)
Newsy
(1)
Przygoda
/film/Przygoda-1960-36111
1960
Wiktor Szymurski
9
Między pragnieniem eskapizmu a pętlą pożądania Antonioni budzi spektrum emocjonalnych ułomności, których geniusz tkwi w sprzecznościach i kłujących niuansach.
czytaj dalej
marscorpio
9
Co tu dużo pisać, Antonioni. Pustka, nuda, poczucie bezsensu. I bohaterowie, którzy pragną kochać, acz nie bardzo wiedzą, jak. Ujmująca tęsknota za bliskością.
czytaj dalej
Krzysztof Krawczyk
10
Bo każdą Annę można zamienić na inną. Arcydzieło pogrzebanych relacji międzyludzkich. Szybkiej miłości umierającego ducha. Rozkład życia bez miłości.
czytaj dalej
Dorian Swoboda
8
Melancholijna rozpacz nad bezcelowością uczuć. Pierwsza część "trylogii alienacji" Antonioniego, w której włoski mistrz zuchwale burzy prawidła ówczesnego kina.
czytaj dalej
Michał Jerzy
9
Powtórka. Nierówny, kilka zbędnych scen w II części. Poszukiwanie znaczenia, które genialnie zakodowano w obrazie – stare/nowe, kultura/natura, męski/żeński.
czytaj dalej
Łukasz Mańkowski
9
Gdzie jest Anna? - krzyczano w Cannes. Anna to ostatecznie Niki Jumpei z "Kobiety z wydm".
czytaj dalej
Jędrek Lisowski
9
Hipnotyzujące sportretowanie pustki
czytaj dalej
yezuss
9
Tyle poszukiwań, a oni - biedni - nie odnaleźli nawet siebie.
czytaj dalej
xtomix
9
Ci co wygwizdali ten film zasłużyli na spotkanie z rekinem!
czytaj dalej
gendry
7
Inaczej wyobrażałam sobie moją przygodę z Antonionim.
czytaj dalej
dawids266
9
Zabolał jak żaden inny. Emocjonalny klincz, w którym każda decyzja jest niewłaściwa, nikt nie chce mówić tego, co tak naprawdę czuje ani usłyszeć prawdy.
czytaj dalej
RustyMarui
9
Szkoda, że byłem nieco zmęczony, ale i tak. Co ciekawe, bardziej mi się podobała druga połowa. Zaskakująco świetny technicznie, w większości się nie zestarzał.↓
czytaj dalej
majkalipcowa
7
Wybornie leniwe kino. Typowy Włoch. Jak zawsze pięknie fotogeniczne Włochy. Zdjęcia 10/10 Kocham Włochy niezmiennie.
czytaj dalej
Karol Majkowski
9
Antonioni nie kręcił filmów. On je misternie tkał ze smutku, melancholii i dozy tajemnicy.
czytaj dalej
tomactro
9
Nie pytałem, kto zabił Laurę Palmer, nie zapytam gdzie jest Anna. Bo i reżyser szuka jednak czegoś zupełnie innego. Niedopowiedzenia. A znajduje głównie pustkę.
czytaj dalej
Kamileki
9
Dzieło Antonioniego to coś więcej niż film. To właśnie tytułowa przygoda. Niesamowity klimat.
czytaj dalej
Piotr Nyga
7
Niby „Co wiesz o Elly”, a tak naprawdę „Nóż w wodzie” i trochę „Wstręt”.
czytaj dalej
Suttree
7
Powtórka, 7-8. Mój pierwszy Antonioni, pierwszy kontakt z Vitti. Minął zachwyt (dziesiątka i ulubiony), lecz jakiś sentyment został. Tylko i aż prąd życia.
czytaj dalej
Tomek Ciesiółka
9
Niby inne czasy, inna płeć, inny kraj, inne zwyczaje, inna wrażliwość, a te problemy takie autentyczne i urzekające
czytaj dalej
Theo Liebert
8
Zerwanie z utartą, filmową strukturą podążania za bohaterką, podobnie jak u Hitchcocka w "Psychozie", i skupienie się na formie. Nastrojowe studium melancholii.
czytaj dalej
agusiozaurus
10
zniuansowany pejzaż generacji poranionej wolnością - w efekcie - wyjałowionej emocjonalnie, która kompensuje próżnię stale nowymi bodźcami.Psychologiczny horror
czytaj dalej
Mariusz Mieloch
9
Ależ ta Monica Vitti była uzdolniona.
czytaj dalej
Jacek Kramarski
7
Przełomowa narracyjna "antypowieść", ale rozumiem gwizdy w Cannes. To jeszcze nie ten mój Antonioni, bardziej pasuje pod Felliniego i jego kaców moralnych.
czytaj dalej
Robert Wilon
9
Niepoznawalność i nieopisywalność świata noumenów.
czytaj dalej
Artur Bitdorf
7
Można docenić śmiałe zerwanie z klasyczną dramaturgią, ukazanie jałowości egzystencji i nieuchwytnej prawdy. Można jednak też się nieco nudzić w drugiej połowie
czytaj dalej
1
2
3
4
5
...
Popularne
Zniknięcia
Opinie
Dom pełen dynamitu
Opinie
Good Boy
Opinie