PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=627920}

Ralph Demolka

Wreck-It Ralph
2012
7,2 84 tys. ocen
7,2 10 1 84298
7,4 47 krytyków
Ralph Demolka
powrót do forum filmu Ralph Demolka

jak w tytule :D padłam jak to zobaczyłam.

ocenił(a) film na 10
JoannaAugustyna

Dawać eklery tropiące!

ocenił(a) film na 10
3ricardo

ty chałwysynu

ocenił(a) film na 10
siossstrzyczka

Morda w strudel!

ocenił(a) film na 10
3ricardo

o rezerwuar admirale-z-pachy-wale

ocenił(a) film na 10
siossstrzyczka

Jestem szatyn, nie szatan

ocenił(a) film na 10
3ricardo

zawijam się w papierki po cukierkach jak bezdomni w te ich gazetki...

ocenił(a) film na 10
siossstrzyczka

Miała matka syna...

ocenił(a) film na 10
3ricardo

ale z ciebie wystrzałowa dziewucha... wystrzałowa dziewucha... wystrzałowa dziewucha...

ocenił(a) film na 10
siossstrzyczka

Wygrałaś. Więcej nie pamiętam. Dawno oglądałem. Pozdrawiam cieplutko. ;-P

ocenił(a) film na 10
3ricardo

pozdrowienia. ja męża zaciągnęłam na to do kina dwa razy, a teraz czekam na dvd :) będzie do mojej kolekcji dvd disneya

JoannaAugustyna

Ah mnie też to rozwaliło. Pozytywna baja ;)

ocenił(a) film na 9
JoannaAugustyna

Świetny moment, najlepszy :D

ocenił(a) film na 7
JoannaAugustyna

Kogel, Mogel chodźcie do mnie!! :)

użytkownik usunięty
JoannaAugustyna

Nic dodać, nic ująć. Jeden z momentów, które najbardziej wpadają w pamięć :D

ocenił(a) film na 9
JoannaAugustyna

Najlepszy był Kwaśny Pazio :-)

ocenił(a) film na 7
JoannaAugustyna

Ja tam padłem jak wyciągnął z pudła wykrzyknik alarmujący z Metal Gear Solid :)

ocenił(a) film na 8
morwacg

Jak dla mnie Zangiew to był powrót do przeszłości xD

ocenił(a) film na 8
morwacg

no pudełko z grzybkiem z Mario wykrzyknikiem Z MGS

ocenił(a) film na 8
JoannaAugustyna

Disney znów zaskoczył swoją zaje**stością!

ocenił(a) film na 8
JoannaAugustyna

Nie mogę uwierzyć, jak niektórzy cieszą się, że wciska się im reklamę podczas oglądania filmu. I to jeszcze tak jawnie, bo ta scena nie wnosiła niczego do fabuły filmu.

ocenił(a) film na 7
karlolek91

Motyw z Oreo potraktowałem bardziej jako wykorzystanie elementu popkultury niż kryptoreklamę. Coś jak Andy Warhol, te sprawy.

ocenił(a) film na 7
karlolek91

jakby tak zastanawiać się nad wszystkimi kryptoreklamami z bajek to można stracić połowę frajdy z oglądania, ten motyw chyba ma śmieszyć, spełnia rolę :P

ocenił(a) film na 8
amitiel20_fw

I to jest właśnie przerażające, że reklama, której np. w telewizji staramy się unikać, jest nam chamsko wciskana podczas seansu w kinie. Umysł jeszcze bardziej ją przyswaja, bo nie jest do niej negatywnie nastawiony – i jeszcze sprawia to nam przyjemność!

ocenił(a) film na 7
karlolek91

masz dużo racji, ale to też zależy od nastawienia, tz widz wbrew pozorom nie jest głupi i zdaje sobie sprawę że to sprytne wciskanie reklamy, ale raczej nic na to nie poradzi więc ignoruje podteks

ocenił(a) film na 7
karlolek91

chodzi mi o to że ci wszyscy specjaliści od reklamy myślą, że ludzi można potraktować jak szarą masę, której umiejętnie można przemycić w podświadomość wszystko co chcą odpowiednimi technikami, zmanipulować delikatnie umysł itd ale moim zdaniem się mylą, bo to zależy od indywidualnego odbioru

ocenił(a) film na 8
amitiel20_fw

Zgadza się, ale dotyczy to tylko świadomych konsumentów, którzy znają mechanizmy reklamy. Młody umysł dziecka jest podatny na takie przekazy i chłonie je jak gąbka.

ocenił(a) film na 9
karlolek91

Ja tam wolę reklamę wplecioną do filmu niż przerywająca film. W polskich filmach nie ma kryptoreklamy i czasami właśnie to jest wkurzające. Kiedy np. na półce sklepowej produkty stoją poodwracane tyłem. A samochody mają pozdejmowane, albo zaklejone znaczki marki.

ocenił(a) film na 6
karlolek91

Jeśli chodzi o scenę z "oreo" to raczej te ciasteczka nie wymagają dodatkowej reklamy w USA :) są tam baaaardzo popularne, jak ktoś już napisał wyżej - jest to element kulturowy :) Tak jak u nas... hmm... nie wiem... krówki?:)

ocenił(a) film na 8
marjou

Ale krówki to nie marka, a Oreo - tak.

ocenił(a) film na 6
karlolek91

O rany boskie, wiedziałam, że się ktoś przyczepi ;P Dobrze, że jesteś taki szczegółowy ;D

ocenił(a) film na 8
marjou

To nie czepianie się, tylko zwrócenie uwagi na problem lokowania produktu w filmach dla dzieci.

ocenił(a) film na 9
marjou

To nie tak. Produkt nawet najbardziej znany i popularny, wymaga reklamy. Ciągłej. Fachowcy od tego to wiedzą, inaczej Coca-Cola nie wydawała by rok rocznie miliardów dolarów na reklamę.

ocenił(a) film na 10
JoannaAugustyna

Gdy byłam w kinie i usłyszałam to Oreo to przez kilka miesięcy to sobie śpiewałam aż rodzice zaczeli się o mnie bać :D

JoannaAugustyna

Tak dla informacji to motyw Oreo, Oreooo to nic innego jak spiewany po ciastkowemu kawalek utworu "The Frayed Ends of Sanity" grupy Metallica - zaczyna sie od 8-mej sekundy :)
We Francji Oreo tez jet bardzo popularne ;)