,,Redukcja'' bardzo przypadła mi do gustu więc jeśli ktoś kojarzy jakieś inne tytuły czarnych komedii i innych fajnych filmów z takim humorkiem proszę o info :) Z góry dzięki...
no cóż, parę filmów jest:
Shaun of the dead
Cottage
Slither
Martwica mózgu
Evil dead 2
Blob
Powrót żywych trupów
w tej chwili nie mogę sobie nic przypomnieć, ale jak coś to napiszę :)
Feast polecam także, opisy wymiatają, szczególnie rokowania.
Ale dwójki za żadne skarby nie oglądać. Nie ten styl, nie to kino.
Trójka też beznadziejna.Z całej serii tylko jedynka warta jest uwagi.Świetne dialogi niezły klimat no po prostu warto zobaczyć.
Ja to bym poleciła, oprócz tych tu wymienionych, takie dwa skandynawskie
horrory z ,,jajem'', mianowicie 'Frostbiten' i 'Dead snow'.
Mnie też ten film przypadł do gustu:)) Musze zobaczyć jakieś polecane przez was :)))