Byłam w kinie wczoraj (dopiero :/)
Film świetny 9/10
Na tym forum wypisujemy wasze ulubione teksty Holmesa
Watson: Co powiesz na kolację?
Holmes: Świetnie
W: Może w ...(tu była nazwa restauracji)
H: Moja ulubiona
W: Mary przyjdzie
H: Jestem zajęty
Scena w stoczni. Wszystko zniszczone. Holmes i Watson podnoszą się cali obolali
H: Watson, coś ty narobił?
Scena w hotelu. Holmes budzi się nagi przykuty do łóżka. Wchodzi pokojówka
H: Proszę mi zaufać. Jestem profesjonalistą. Pod tą poduszką znajduje się klucz do mojej wolności.(w galerii jest zdjęcie tej sceny)
Scena w stoczni. Blackwood trzyma się deski. Do nogi ma przywiązaną linę z ciężarkiem. Holmes tłumaczy mu jego wszystkie sztuczki.
Blackwood(już mocno wkurzony): Holmes, może odetniesz mnie do cholery!
Wypisujcie swoje teksty
Przepraszam, pomyłka
Ostatnia opisana scena nie była w stoczni tylko na Tower Brigde
Scenka na Tower Bridge, po walce z Blackwoodem. Holmes zakłada kajdanki nieprzytomnej Adler.
Adler <budzi się>: Nigdy jeszcze nie obudziłam się w kajdankach..
Holmes: A ja tak. Nagi.
;)
Taak, racja, teksty śa genialne ;D
Film znacznie poprawia humor, jeżeli jest się w złym humorze, który wynosi -4, to po obejrzeniu tego filmu umysł jest zadowolony na +8 :D
'Watson, what have you done?'
To wszystko prze downey'a.
Odnoszę wrażenie, że mało osób mogłoby się tak wpasować w tę rolę. (oszywiście pomijając deppa, który też (chyba) by pasował ;D)
Możliwe, że Depp pasowałby.. Grał zresztą już podobną postać w "Z piekła rodem" - angielskiego XIX-wiecznego gliniarza, który, ile dobrze pamiętam, też jechał na prochach;) Tylko że to byłby już zupełnie inny Holmes niż ten Downeyowy. Co nie znaczy, że gorszy - Johnny'ego Deppa również bardzo lubię;)
A co do tematu:
Scenka, gdy wchodzi pani Hudson i patrzy na leżącego buldoga:
- Panie Holmes.. zabił pan psa.. znowu..
;)
Mnie podobają się wszystkie scenki wymienione powyżej.