PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=528258}
7,0 250 tys. ocen
7,0 10 1 249676
7,6 91 krytyków
The Social Network
powrót do forum filmu The Social Network

Chyba nikt nie spodziewal sie, ze film jest calkowicie oparty na faktach (no moze nikt, kto
potrafi myslec samodzielnie). Jest to zwyczajana reklama, dajace efekt uczestnictwa w czym
wielkim, globalnym. Bedac szczerym, sam przez dwa, tyrzy tygodnie czesciej wchodzilem na
facebooka...potem przeszlo, bo co mnie obchodzi, co robi kolega, kotrego ostatni raz
widzialem 5 lat temu. 6 gwiazdek

ocenił(a) film na 8
ButemWBusha

Świetna reklama, naprawdę... nie ma to jak wchodzić na facebooka i myśleć o tym, że twórca to genialny oszust... eee, chwila...co ma piernik do wiatraka?
Akurat w tej kwestii się nie zgadzam, natomiast jak dla mnie to film był nudnawy, taki tutorial 'Jak być dupkiem i jeszcze na tym zarobić' Ale że lubię złe charaktery - główny bohater... 8/10 ^^

użytkownik usunięty
Integra_3

Reklama to nie tylko zachwalanie pod niebiosa. Mi się film podobał, świetna muzyka :)
Historia ciekawie opowiedziana na grę aktorów też na dobrym poziomie. 8/10
Z facebooka nie korzystałem, nie korzystam i nie będę zablokowałem go dawno dawno temu.

ocenił(a) film na 6
Integra_3

A dlaczego tylu ludzi oglada show Wojewodzkiego, mimo ze wiekszosc ludzi goscia nie nawidzi? Dlaczego ludziska czytaja najchetniej o wybrykach gwiazd, ktorych nikt nie lubi? Dlaczego Ich Troje odnioslo taki suksces? Dlaczego Disco Polo bylo tak popularne? Dlaczego filmy ociekajace przemoca sa tak popularne? Nie znasz podstaw psychologii marketingu, dlatego nie rozumiesz zjawiska. Dozwolony jest kazdy ruch, zeby tylko zwrocic na siebie uwage. Mimo wszystko producenci nie skupili sie glownie na sporze o prawa autorskie, a na tym jaki sukces odniosl portal, na wychwalaniu pomyslu itd.

ocenił(a) film na 8
ButemWBusha

świetny film, wkręcający, mnie zniechęcił do wchodzenia na facebooka - a raczej założenie konta. Bo i po co? Z portali mam konto tylko na tym na ,,g", ale coraz rzadziej chce mi się tam wchodzić.
8/10

ocenił(a) film na 8
mmarek80

Jakim "g" ?

użytkownik usunięty
ButemWBusha

Biorąc pod uwagę ilość użytkowników Facebook'a przed tym jak ten film wyszedł do kin, sądzę, że nie potrzebował on reklamy. Tak ogromne serwisy same się reklamują... :)

ocenił(a) film na 6

Coca-Cola, Johnson&Johnson, Ryanair, BMW, Intel, Dell, Adidas, Puma, Vodafone, Diageo...i moglbym tak wymieniac jeszcze dlugo - to jeszcze potezniejsze firmy niz Facebook, a jednak nieustannie sie reklamuja, mimo ze wlasciwie wydawaloby sie ze, tak jak ty to okreslasz, "same sie reklamuja". Marketing w biznesie jest najwazniejszy, bez rozglosu interes topnieje jak lod w Afryce - szybko nie ma po nim sladu. :)