PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=694348}

To właśnie seks

The Little Death
2014
6,5 31 tys. ocen
6,5 10 1 30588
6,6 21 krytyków
To właśnie seks
powrót do forum filmu To właśnie seks

a tu takie pasztety, nie rozumiem.

WielkiSzu

Też zwróciłam na to uwagę. Może próbowano zachować rzekomy realizm? Mimo to - powinni zadbać o estetykę oglądania ;)

SylviaBlack

Rzekomy? Myślicie, że pasztety nie uprawiają seksu?

nocny_portier

Nie twierdzę, że nie. Ale zastanów się, czy akurat taki realizm chciałbyś oglądać na wieeelkim ekranie :)

SylviaBlack

Nie, dlatego nie pójdę na ten film :)

nocny_portier

Przyznam, że też się nie wybieram. Z mieszanych powodów :)

ocenił(a) film na 8
SylviaBlack

Aha, czyli "nie znam się, to się wypowiem" :)

emowersjademo

Zabrałam głos w kwestii estetyki wizualnej danego przykładu; nie wypowiedziałam się na temat jakości filmu i tego nie zrobię :)

WielkiSzu

Pasztety są fajne bo nie wyglądają i zachowują się tak samo jak wszystkie pozostałe ;) W końcu coś innego a nie same lalki barbie.

deathx

Przedmówcy to jacyś dziwni i ograniczeni ludzie :)
Wolę oglądać zwyczajne kobiety w scenach łóżkowych bo wiem, że wygląda to realnie :)
Trudno, żeby same modelki pokazywać bo tak nie wygląda 90 proc kobiet.
Ciekawe jak oni wyglądają :)

Lisowczyk

a na swiecie sa tylko pasztety i super wystylizowane lale?moja kobieta jest piekna, naturalna kobiete i z pewnoscia nie przypomina pasztata ani modelki

snickers2013

Możliwe chyba że postrzegasz ją jak bohater filmu "Płytki facet" :-)

Rahabiel

nie znam tego( amerykanskiego (najprawdopodobniej)filmidła
i nie wiem jak on postrzega kogokolwiek i malo mnie to obchodzi

snickers2013

To z jednej strony głupia a z drugiej nie do końca komedia o tym że jak widzimy wewnętrzne piękno to nie dostrzegamy zewnętrznych, fizycznych defektów osoby w której jesteśmy zakochani. Mi się nawet podobało. Nie jest to arcydzieło ale w gatunku tego typu komedii to chyba jedna z lepszych :-)

Rahabiel