Remember, Zabójczy numer, Plan doskonały, Oldboy, Godzina zemsty ,może mniej podobny ale dobry 8MM
Zdecydowanie tak.Moim zdaniem prawdziwy majstersztyk niedoceniony na tym zalosnym serwisie.
Duńska trylogia !
Kobieta w klatce (2013)
Zabójcy bażantów (2014)|
Wybawienie (2016)
skóra w której żyję (2011), koneser (2013), nieznajoma(2006), nie oglądaj się (2009),ława przysięgłych(2003)
inny klimat ale zaskakujace zakończenie -siła strachu(2005),,wyspa tajemnic (2010),plan lotu (2005),dziewczyna z pociągu
Wszystkie wymienione powyżej filmy są bardzo dobre, ale osobiście polecam zdecydowanie ten film:
http://www.filmweb.pl/Ktos.Calkiem.Obcy naprawdę zaskakujące zakończenie.
Żar Ciała (1981)-klasyka filmów o famme fatale
Czysta formalność(1994)- kryminalna intryga, genialne aktorstwo