Tylko Bóg wybacza

Only God Forgives
2013
5,4 40 tys. ocen
5,4 10 1 39552
6,5 41 krytyków
Tylko Bóg wybacza
powrót do forum filmu Tylko Bóg wybacza

Refn a Jodorowsky

użytkownik usunięty

Zachęcam do wskazywania kolejnych tropów, bo na pewno wiele mi umknęło: http://piekno-konwulsyjne.blogspot.com/2013/07/swieta-krew-swiety-refn.html

użytkownik usunięty

Nie mogę edytować, poprawiony adres bloga: http://kinowzwolnionymtempie.blogspot.com/2013/07/swieta-krew-swiety-refn.html

ocenił(a) film na 9

Ciekawe i trafne tezy. Zgranie napisane. Szanuję twój blog i będę go śledził.
Studiujesz filmoznawstwo?

użytkownik usunięty
Gleny

Dzięki wielkie, miło coś takiego przeczytać na początku prowadzenia bloga. Tak, studiuję filmoznawstwo, choć to chyba nie powód do dumy ;)

ocenił(a) film na 9

To również nie jest powód do wstydu. Czekam na nowe wpisy.

ocenił(a) film na 6