racja, trudno strawić i trudno się doczekać końca... Niemcy swoją pasywnością i łatwością umierania trochę przypominają "Czterech pancernych.."
Odróżniasz chociaż obozy koncentracyjne od obozów zagłady?
Tych drugich nie było na terenie Czech i Słowacji. Tych pierwszych było już kilka: Lety, Hodonin, Nowaki, Wyhne, Sered.
Akurat obóz w Czechosłowacji to prawda, tym bardziej, że reżyser filmu sam brał udział w jego oswobodzeniu;)
To chyba jedyny film w którym wspomniano o prezerwatywach w charakterze osłon przed wodą na karabiny
Czemu tam od razu słaby? Mnie się podobał. Oglądałam go dwa razy i - może dlatego, że jestem babą - g* mnie obchodzi jakie czołgi grały jakie. W teatrze mielibyście czołgi z tektury;P
Wychowałam się na takich filmach, na Lee Marvinie - jak dla mnie - klasyk:)
Tak slaby troche ten film. Jedynie gra Lee Marvina ciagnie moja ocene do gory. Juz wiem dlaczego Luka Skywalkera nie zatrudniano do filmow, slabiutki aktor. Po takich filmach jak Szeregowiec czy Kompani braci, wszystko w tym filmie jest takie mdle i nieprzkonywujace. Jak dla mnie 6.
ma swój urok, lee mavin i te sprawy, ale reszta... i realizm... masakra, a już lądowanie na plaży omaha to kpina jakaś, porównać rewalizm Szeregowca Ryana( i innych) z tym... dawaj w 20stu i 2 lodzie desantowe zdobędziemy plaże. Ocena 4/10