PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=214307}

X-Men Geneza: Wolverine

X-Men Origins: Wolverine
2009
7,2 177 tys. ocen
7,2 10 1 176768
4,4 43 krytyków
X-Men Geneza: Wolverine
powrót do forum filmu X-Men Geneza: Wolverine

Jestem laikiem jeśli chodzi o komiksy, ale totalnie wsiąkłam w filmy marvela.. Jaki film mam
obejrzeć po genezie, aby wszystko było po kolei? X-men jedynkę i potem 2 a na końcu ostatniego
wolverina?

ocenił(a) film na 9
Mityna

1. Geneza Wolverine
2. X men Pierwsza klasa (po genezie, bo jest scena w której Wolverine siedzi w barze już jako dorosły)
3. X men 1
4. X men 2
5. X men 3
6. Najnowszy Wolverine

CnqHale

dzięki! widzę, że dobrze zaczęłam :))

użytkownik usunięty
CnqHale

Pierwsze 2 odwrotnie. W Genezie Wolverine tylko na poczatku jest młody a potem juz dorosły z "kościstymi" szponami. Pierwsza Klasa jest pierwsza, bo mamy tam młodego Erica i Charlesa. Wolverine mógł już być wtedy dorosły bo on jest od nich starszy lecz się tak szybko nie starzeje. Geneza jest jako druga, bo dzieje sie mniej wiecej 16 lat przed X Men 2. Z resztą mamy w genezie nastoletniego Scotta i na końcu starszego juz Profesora X.

ocenił(a) film na 9

Tak ale w pierwszej klasie profesor x pod koniec jest na wózku a w genezie normalnie chodzi. Ale to trudno ogarnąć, bo jest wiele niespójności między tymi częściami.

CnqHale

ja sie zgodzę. właśnie skończyłam oglądać ostatnią część i po genezie wolverina dużo łatwiej mi było zrozumieć pierwszą klasę, bo właśnie skoro jest starszy od E. i C. to najpierw lepiej poznać jego historię, rozumieć dlaczego mówi do nich "Go fu ck yourself!" ;)

użytkownik usunięty
CnqHale