Gwarantuję, że gdyby nie moja dziewczyna, z którą wybraliśmy się na film na walentynki to nie zmrużyłbym dziś w nocy oka. Nietypowy horror, brak metafizycznych wątków- czysta psychologia. Czuć że sentyment do tortur pozostał reżyserowi. Ostre sceny momentami, no i jak można było się domyślić nawiązanie do męczennicy jest.
Jestem studentką 2 roku psychologii i chcę się Pana zapytać - czy Pana posrało? To jakiś żart a nie psychologia - no może oprócz Sary kiedy panicznie bała się wyjść z zakonu.
Ja myślałem że psychologia jest wszędzie,w każdym filmie można chyba "rozłożyć"na części pierwsze osobowości danych osób-ról, a tutaj mamy sporo zaburzonych osobowości w tym filmie...Może nie jest to czysta psychologia jak ktoś napisał to na tym forum ale można by było skusić się o zaliczenie tego filmu do gatunku thriller psychologiczny bądź dramat psychologiczny z przewagą dramatu oczywiście...w końcu mamy to do czynienia z zaburzonymi osobami, problemami natury moralnej itd.....
Chyba masz włączoną autokorektę, zamiast psychologii miało być pewnie patologii.
Posrało to tego co Thrillera od Horroru nie odróżnia... Co do psychologii to dopatrywałbym się np. tego samego mechanizmu trzymającego dziewczyny w szponach "siostrzyczek", który uwiązuje niektóre kobiety do ich partnerów-oprawców. Bo w taki sposób właśnie zachowuje się szefowa ukazanego w filmie przybytku. Owszem takie nagromadzenie w jednym miejscu tylu osób z mniejszymi lub większymi zaburzeniami jest dziwne, ale to nie jedyny raz w tym filmie, w którym logika cierpi.
"Posrało"??? Jeśli takiej nomenklatury używa przyszły kwiat psychologii, to mam skrytą nadzieję, że właściwa selekcja na dalszej drodze edukacji, oddzieli rychło ziarno od plew. Nie potrzeba na psychologów - chamów.
To nie jest kierunek dla Ciebie...Ponieważ utożsamiasz się z siostrą przełożoną.
Ale jak Pan dostał voucher do kina za to Co Pan napisał to w sumie nie jestem zła, bo sama pewnie bym tak zrobiła