Dość niekonwencjonalne, z przesłaniem i głębią, okraszone cudowną oprawą muzyczną. Polecam wszystkim, którzy cenią ambitnijsze kino.
5 krótkich historyjek, każda o czym innym, w tym jedna animacja: 1. Jazari & Yoko 2. Seven Rooms 3. SO-far 4. Hidamari no shi 5. ZOO