Na temat maturalny wybrałem "Biografie autorów w literatórze i sztuce".Jeżeli ktoś wybrał podobne lub ma poprostu ochote mi pomóc to niech napisze kilka tytułów

Buka

ja mom ohote ci pomuc. miałem piontke s polzkjego w pierfszej klasie potstawufki. potem jusz było gożej ale jakoś pszęde. mam 25 lat i doszłem jusz asz do czfartej klasy potstawufki. jusz od tej szkoły mam zamiast głowy duupe.

teras ci powiem co masz wybrac:
napisz o autosze pinokia. czytalem go jusz 5 rok z żęndu i jest bardso cjekawy . polecsm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS:LUBIE WAPNO

Bloodwyn

Proszę bez jaj.Nie jestem zielony jeżeli chodzi o film a zamieściłem tę informację bo miałem nadzieję że znajdzie się ktoś mądrzejszy w te klocki odemnie.Więc jeżeli nie masz co robić to idź na strony typu www.pupa.pl i nie zawracaj głowy

Buka

no wierz co? ja ci siem staram pomuc a ty mnie wyzywasz! jestes fe! naskarże na ciebje!!

Buka

hej... ciężki temat więc nie mogę ci pomóc choć bardzo bym chciała... a może naprowadzisz mnie na temat i podasz jakie masz już swoje propozycje? może jeśli chodzi o sztukę to np. Van Gogh namalował swój autoportret a Kochanowski pisał fraszki [czy coś tam] o swojej córce??

madzia_18

"Kochanowski pisał fraszki [czy coś tam] o swojej córce"??????

No, reforma systemu edukacji udała sie jak ta lala!

A do koleżanki inicjującej topic - jeśli to pisemna matura, to polecam bliższy kontakt ze słownikiem ortograficznym. Jeśli ma to być coś w rodzaju prezentacji i oczekujesz, że ktoś poda Ci konkretne przykłady, to napisz co chcesz przekazać, jaki masz plan, choćby w zarysie. Czy interesują Cię biografie, autobiografie, wątki biograficzne, inspiracje, czy też może wszystkiego po trochu. Czy to ma być opracowanie ogólne, czy tylko na przykładach?