A przepraszam. Nie sprawdziłem dokładnie i myślałem, ze to tylko kanał telewizyjny. A okazuje się, że to portal filmowy.
Pozdrawiam :)
I tak żartowałem. Nie wierzę, żeby taki cyrk odstawiali, że nie będą pokazywać programu konkurencji.
Choć informacja o tym kanale pojawiła się w wielu serwisach... Może Agora posmarowała.
No to by się FW skompromitował, mam nadzieje, że jednak wstawią go do programu TV, bo na razie się zapowiada na fajny kanał z dobrymi filmami :) Mam wrażenie, że teraz nawet Discovery tsię zeszmaciło.. ciągle pogromcy mitów i same powtórki.. na travel channel ciągle szukają domów albo pichcą, obieżyświata już w ogóle nie puszczają... bieda Panie...
Powinni ale może rzeczywiście nie chcą reklamować konkurencji. Nie znam się na tym ;)
Ważne, że na FW jest program do tak potrzebnych stacji jak TVP rozrywka, seriale, ATm rozrywka :)
Szmelc? A widziałeś może ramówkę? Jak dla mnie, to świetna wiadomość. Nawet jak ktoś ma kablówkę, to jest świetna alternatywa dla kanałów filmowych typu ale kino+, filmbox, tcm(który, gdyby nie słaba jakość obrazu, byłby moim faworytem) czy polsat film. Program stopklatki tv powinien znaleźć się na FW jak najszybciej.
Widziałem. Najnowsza produkcja z roku... 2010. I to chyba cała... JEDNA.
Poza tym coś, czego nikt nie widział - "Krzyżacy" i "Chłopi". Nie widzę tam ani 1 filmu, którego nie było już gdzieś wcześniej ani 1, którego bym nie widział a który by mnie interesował.
"Pokaz mi lepsze kanaly dodane ostatnio do telewizji naziemnej."
Fenomenalny argument. Teraz już wiem, czemu istnieją stacje typu TVP rozrywka, ATM rozrywka a Polsat nap..., od lat, na głównej (i na reszcie) stacji "kiepskich" i inne swoje badziewia po milion razy.
"Widze kolega fan Avengers."
To może udaj się do okulisty.
Jest ale... Jeśli to będzie w kółko to samo, jak w przypadku stacji z serialami?
Festiwal reklam już się zaczał.
Nie każdy ale sporo.