Legendy Le Mans i szalone sześćdziesiątki w nowym DLC do Forza Motorsport 4

Informacja nadesłana: Microsoft / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Legendy+Le+Mans+i+szalone+sze%C5%9B%C4%87dziesi%C4%85tki+w+nowym+DLC+do+Forza+Motorsport+4-88580
Microsoft, wydawca gry wyścigowej "Forza Motorsport 4" na konsolę Xbox 360, poinformował o dzisiejszej premierze dwunastego już pakietu zawartości dodatkowej do popularnej gry wyścigowej. Najnowszy zestaw samochodów September Pennzoil Car Pack będzie dostępny do pobrania z Rynku gier Xbox LIVE od 4 września, w cenie 560 punktów Microsoft Points. Wśród nowych samochodów, fani motoryzacji odnajdą legendarne bolidy serii wyścigowej Mille Miglia oraz najnowsze rajdówki startujące w wyścigach American Le Mans Series. 11 wyjątkowych aut, wybranych wspólnie z firmą Pennzoil, czeka na pierwszy start na torach "Forza Motorsport 4": 

2013 Viper #91 SRT Motorsport GTS-R – Viper z numerem bocznym 91, sponsorowany przez Forza Motorsport, dołączył do stawki Ameriacan Le Mans Series w środku sezonu. Sprostanie wyśrubowanym wymaganiom federacji wyścigowej było nie lada wyzwaniem dla jego konstruktorów – udało im się jednak zbudować bolid niemal identyczny z jego drogowym kuzynem, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii, jak Computational Fluid Dynamics.
2013 Viper #93 SRT Motorsport GTS-R – Noszący z dumą barwy firmy Pennzoil – jednej z najsłynniejszych marek w historii sportów motorowych – SRT Motorsports Viper GTS-R z numerem 93 dołączył do sezonu 2012 wraz z „dziewięćdziesiątkąjedynką”. Za jego kierownicą, miejsce zajęli utalentowani kierowcy Marc Goosens i Tommy Kendal, których na odcinkach wytrzymałościowych wspiera legenda IndyCar – Ryan Hunter-Reay.
1968 Alfa Romeo 33 Stradale – Jeden z najpiękniejszych samochodów w historii motoryzacji, a zarazem lekki i dysponujący duży zapasem mocy, model Alfa Romeo 33 Stradale nosił również w swoim czasie tytuł najdroższego nowego samochodu kiedykolwiek sprzedanego w Stanach Zjednoczonych. Wkręcający się na 9500 obrotów silnik – rzecz nie do pomyślenia w samochodzie z lat sześćdziesiątych – zachwyci prawdziwie rajdową symfonią cylindrów.
1960 Aston Martin DB4 GT Zagato – Zagato jest jednym z najbardziej pożądanych Aston Martinów w historii tej marki. Powstało ich zaledwie 20 egzemplarzy, co czyni model rzadkością pośród rzadkościami. W swoim czasie, DB4 GT Zagato stawały do walki z samochodami Ferrari i Alfa Romeo i rzadko, kiedy ustępowały im pola.
1958 Austin-Healey Sprite MKI – Sprite MKI był nazywany „żabim okiem”, z uwagi na wystające klosze lamp na masce silnika. Sprite był niedrogim, dostarczającym wiele radości z jazdy samochodem sportowym w czasach, gdy na rajdówki mało kogo było stać. Popularna „żaba” to lekki i zwinny samochodzik, obok którego nikt nie przejdzie bez uśmiechu.
1953 Chevrolet Corvette – Większość legend rodzi się w skromnych warunkach, i nie inaczej stało się w przypadku Corvetty. Wszystkie egzemplarze były budowane ręcznie, i dostępne wyłącznie w kolorze Polo White, z czerwonym wykończeniem wnętrza. Rok 53-ci przyniósł fanom motoryzacji to, na co długo czekali – przełomowe i odważne linie nadwozia, które na zawsze odmieniły historię amerykańskiej motoryzacji.
1965 MG MGB GT – w połowie lat sześćdziesiątych MGB GT oferował europejską jakość za rozsądne pieniądze. Zaprojektowana przez studio Pininfarina linia nadwozia typu fastback, oferująca dość miejsca dla kierowcy i pasażera, pozwalała na komfortową podróż. Pracujący pod maską czterocylindrowy, rzędowy motor o mocy blisko 100 koni mechanicznych dostarczał wystarczająco dużo mocy, aby uprzyjemnić każdy kilometr w MGB GT.
1955 Mercedes-Benz 300 SLR – Oryginalny Mercedes-Benz 300 SLR, klejnot koronny firmy Mercedes, jest tak wartościowy, że został umieszczony w szklanej gablocie w muzeum marki w Stuttgarcie, aby nigdy więcej nie zaryzykować jego uszkodzenia. Uznaje się, że samochód ten może być jednym z najbardziej wartościowych aut na świecie. Za jego kierownicą zasiadał młody Stirling Moss, pilotowany przez dziennikarza Denisa Jenkinsona, którzy w 1955 roku ustanowili tym samochodem niepobity do dziś rekord wyścigu Mille Miglia.
1967 Volkswagen Karmann Ghia – Chociaż Karmann Ghia nigdy nie był szczególnie szybkim samochodem, jego design i charakter nadrabiają to z nawiązką. Model produkowany był przez ponad 20 lat, a jedyne zmiany to kosmetyczna przeróbka powiększająca zderzaki oraz przednie i tylne lampy. 
1983 GMC Vandura G-1500 – Nawet, jeżeli GMC Vandura nie jest najbardziej klasycznym z klasycznych vanów wszechczasów, chociaż pewnie jest, to z całą pewnością nosi najciekawszą nazwę. Czy w stylu furgonu dostawczego, jeżdżącej imprezy, czy wózka B.A. Baracusa i Drużyny A, ta półtonówka ma wielki potencjał - to czyste płótno, czekające na niepowtarzalne projekty artystów Forza. A po odpowiednim tuningu, poradzi sobie nawet z driftami.
2011 Citroën DS4 – Charyzmatyczny, praktyczny, stylowy i atrakcyjny – to słowa, idealnie opisujące nowe DS4. Idealny balans pomiędzy ergonomią i ekologią znalazł odzwierciedlenie również w designie, oferując komfort, wygodę oraz dobre samopoczucie z „bycia zielonym”.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones