Seriale
Gry
Rankingi
VOD
Mój Filmweb
Program TV
Zobacz sekcję

Widzowie nie chcą "BrzydUli" z TVN

Wirtualnemedia.pl / 14-10-2008 08:50
Pięć pierwszych odcinków serialu "BrzydUla" zobaczyło średnio 1,79 mln osób, zapewniając TVN 17,88 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Stacja TVN podczas emisji serialu "BrzydUla" była w minionym tygodniu wiceliderem rynku. Pierwsza lokata przypadła TVP1, emitującej "Klan" oraz teleturniej "Jaka to melodia?" (3,18 mln widzów - 31,56 proc. udziału). Trzecia pozycja należała do telewizji Polsat, która miała 1,69 mln widzów i 16,95 proc. udziału w rynku ("Pierwsza miłość").



Telewizja TVN w analogicznym okresie i paśmie przed rokiem miała 1,97 mln widzów i 18,32 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej 16-49 udział kształtował się jednak na poziomie 16,1 proc. (dzięki emisji "BrzydUli" wzrósł do 21,32 proc.).

Wśród widzów serialu w minionym tygodniu dominowały kobiety (67 proc.), mieszkańcy miast powyżej 200 tys. osób (34 proc.), oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym bądź średnim ( 78 proc.).

Scenariusz "BrzydUli" został oparty na kolumbijskim pierwowzorze (telenowela "Yo soy Betty la fea"). W serialu ukazana jest historia niezbyt urodziwej, ale za to inteligentnej i pracowitej dziewczyny, która z brzydkiego kaczątka stopniowo przeistacza się w łabędzia. Główną rolę gra Julia Kamińska.

Udostępnij:
Przejdź na Filmweb.pl

Najnowsze Newsy