Gdy tajemnicze potwory z głębin zasadzają się na żeglarzy, wojnę między ziemią a morzem będzie w stanie zażegnać tylko jeden Wiedźmin - Geralt z Rivii.
Animowany film opowiada o przyjaźni między Optimusem Prime a Megatronem, która przerodziła się we wrogość, oraz o początkach wojny między Autobotami a Deceptikonami.
Gdy rodzina odkrywa w swoim nowym domu ducha o mrocznej przeszłości, staje się internetową sensacją. Zaczyna się nią też interesować podejrzana agencja rządowa.
W sequelu filmu w Adventure City wyląduje magiczny meteor, który da szczeniakom z Psiego patrolu super moce. Dla Skye, najmniejszej członkini zespołu, jej nowe moce są spełnieniem marzeń. Ale sprawy przybiorą gorszy obrót, gdy arcy-rywal piesków, Humdinger, ucieknie z więzienia i połączy siły z szalonym naukowcem, aby ukraść super moce dwóm złoczyńcom. Los Adventure City wisi na włosku, więc dzielny patrol będzie musiał wkroczyć do akcji i powstrzymać super złoczyńców, zanim będzie za późno, a Skye będzie musiała nauczyć się, że nawet najmniejszy szczeniak może zrobić największą różnicę.
Zdobycie głównej roli w szkolnym musicalu to spełnienie marzeń Jodi, ale towarzysząca temu presja sprawia, że jej pewność siebie oraz związek zaczynają się rozpadać.
Nastolatka z indyjskiej wsi odkrywa w sobie zamiłowanie do jazdy na deskorolce. Aby spełnić marzenie o występie w zawodach, musi jednak pokonać wiele przeszkód.
Rodzina Oglików szuka nowego domu i trafia do wioski Cuchniewo, której problemem jest wysypisko. Dla Oglików to idealne miejsce – żywią się śmieciami i mieszkają na śmietniskach!
Nikt nie podejrzewa, co ukrywa ta pełna optymizmu nastolatka - jest bezdomna i mieszka w szkolnym autobusie. Czy w obliczu tragedii przyjmie pomocną dłoń?
W przededniu Dnia Ziemi rodzice uczą swojego spragnionego wiedzy siedmiolatka o cudach planety i zabierają go na tajemniczą wystawę w trafnie nazwanym Muzeum Wszystkiego.
Nick Bajer – żyjący z drobnych przekrętów szczwany lis, i Judy Hops – pierwszy w historii królik zatrudniony w policji, łączą siły, by rozwiązać pewną kryminalną zagadkę.