a w ostatnim czasie połowę z tego.Każdy film okazał się dobrym lub bardzo dobrym widowiskiem.Jego filmy(od jakiegoś czasu w jakości hd,które wyglądają jeszcze lepiej) mają przede wszystkim klimat,ciekawą fabułę i postacie.Cieszę się bardzo ,że mam jeszcze przed sobą tyle filmów do nadrobienia ,a przede wszystkim:
-Łódź ratunkowa
-Sznur
-Złodziej w hotelu
-Kłopoty z Harrym
-Niewłaściwy człowiek
-Północ - północny zachód
Co byście jeszcze polecili?
Pozdrawiam fanów starego, magicznego kina.
Od siebie osobiście bym polecił "Szał", "M jak Morderstwo", "Człowiek, który wiedział za dużo", "Podejrzenie", "Urzeczona" czy też "Starsza Pani Znika". Ciężko mi jest zrozumieć fragment Twojej wypowiedzi "Cieszę się bardzo, że mam jeszcze przed sobą tyle filmów do nadrobienia, a przede wszystkim: ... ". Gdybym wiedział co masz na myśli, czy oglądałeś wyżej wymienione filmy czy dopiero masz zamiar je obejrzeć ;) Obejrzałem na chwilę obecną 26 filmów Alfreda Hitchcocka i uważam go za jednego z najlepszego reżyserów na świecie. Jedyny film, któremu dałem ocenę niższą niż 7/10 to "Cień Wątpliwości", zdecydowanie najbardziej dziwny jego film jaki oglądałem i strasznie nierówny. Pozdrawiam!