Film stworzony przez kobiety i o kobietach przedstawia ich portrety na tle burzliwych relacji międzyludzkich. Siedemnastoletnie mieszkanki Moskwy – Olga i Sasza – to przyjaciółki o zupełnie różnych osobowościach. Dziewczyny wyruszają w podróż na Krym, aby poznać ojca Olgi – Siergieja. Bezpośrednia, wręcz wulgarna Sasza, chcąc pomóc nieśmiałej koleżance, podaje się za córkę Siergieja. Z pozoru niewinna zamiana ról stopniowo przewraca do góry nogami życie wszystkich bohaterów. W nietypowych dla siebie okolicznościach przyjaciółki stają się swoimi przeciwieństwami.
W tym czasie, gdy Związek Radziecki dożywał swoich ostatnich dni, rynki posowieckie z zawrotną szybkością zaczęły wprowadzać zagraniczne marki. Podążając za modą, główny bohater, Wawilen Tatarski, zakłada własną agencję reklamową, której misją jest popularyzacja nowych towarów za pomocą chwytliwych haseł, dostosowanych do sowieckiej mentalności. Tak zaczyna się nowa era – epoka rozpadu przestarzałych ideałów. Młodzież, która wyrosła na sloganach reklamowych, zostaje nazwana pokoleniem Pepsi.