Po tym jak jego była dziewczyna zostaje zabita, Hanagaki Takemichi budzi się z powrotem w szkole średniej. Aby ocalić życie dawnej ukochanej, mężczyzna dołącza do nieustraszonego gangu przestępców.
Azusa Aizawa odradza się jako nieśmiertelna wiedźma. Jako, iż w poprzednim życiu umarła z przepracowania w korporacji, teraz postanawia wieść długie, leniwe życie bez zmartwień.
Młody chłopak po 16 latach śpiączki budzi się w mechanicznej, potężnej broni EX-ARM, którą uruchomiły dwie policjantki. Od teraz muszą ze sobą współpracować.
Wskutek niegroźnego wypadku wredna i arogancka szlachcianka przypomina sobie swoje poprzednie życie. Okazuje się, iż świat, w którym obecnie żyje, to świat przypominający jej ulubioną grę, gdzie wciela się w antagonistkę, dla której nie przewidziano szczęśliwego zakończenia. Przerażona losem, jaki na nią czeka, młoda Catarina postanawia wykorzystać dogłębną wiedzę z wcześniejszego wcielenia, by uniknąć wygnania lub zamordowania, jak przewidywał scenariusz gry. W tym celu wprowadza na szybko wymyślony plan, dzięki któremu powoli zaczyna ocieplać swój wizerunek oraz kompletnie dewastować założenia fabularne.