Pan Wilk z przyjaciółmi chcą zdobyć zaufanie i akceptację w swoim nowym zmienionym życiu jako dobrzy obywatele. Ich spokój jednak zostanie przerwany, bo mają do wykonania "ostatnie zadanie".
Życie Lucky Prescott zmieniło się na zawsze, kiedy przeprowadziła się ze swojego domu w mieście do małego przygranicznego miasteczka i zaprzyjaźniła się z dzikim mustangiem.
Na listowne zaproszenie pewnego tajemniczego obywatela sir Lionel Frost wyrusza w dzikie ostępy Ameryki Północnej, by odnaleźć i ujawnić brakujące ogniwo, czyli najbliższego przodka człowieka zwanego także Wielką Stopą.
Maszyna zmieniająca wodę w żywność z poprzedniej części wciąż działa i produkuje niebezpieczne jedzeniowo-zwierzęce hybrydy. Flint musi ją unieszkodliwić.
W niedalekiej przyszłości pewien pracownik fabryki odkrywa, że w istocie jest tajnym szpiegiem pracującym dla jednego z mocarstw walczących o światową dominację.
Norman potrafi rozmawiać ze zmarłymi, ale nikt mu nie wierzy. Mimo tego jego niezwykłe umiejętności uchronią miasteczko przez klątwą sprzed kilkuset lat.
Budzące się z zimowego snu zwierzęta odkrywają, że w środku lasu powstało odgrodzone płotem osiedle domów. Nowo przybyły szop zachęca wszystkich do spenetrowania ludzkich siedzib.
Sophie, zmieniona przez czarownicę w staruszkę, trafia do dziwnego zamku należącego do czarodzieja Hauru. Spotkany w nim demon składa jej pewną propozycję.
Zbliża się coroczne święto zakochanych, ale samotny dzwonnik nie odczuwa radości. Sytuacja ulega zmianie, gdy do miasta przybywa cyrk, a z nim urocza asystentka maga, Madelline.
Sześciu wychowanków klasztoru Shaolin, mistrzów kung-fu, postanawia wziąć udział w turnieju piłki nożnej. W wygranej mają im pomóc umiejętności wschodnich sztuk walki.
Oszpecony naukowiec pragnie zemścić się na bandytach, przez których niemal zginął. Wykorzystuje do tego sztuczną skórę - mogącą przybrać dowolny kształt, ale w świetle wytrzymującą tylko kilkadziesiąt minut.