Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Mój kawałek tortu - 6 2 - Niebo nad Paryżem - 6 3 - Smak życia - 6 4 - Smak życia 2 - 6 5 - Smak życia 3, czyli chińska układanka - 6 .