Biznesmen Zsa-zsa Korda kolejny raz wychodzi cało z katastrofy lotniczej. Chcąc ratować projekt życia, wciąga do gry córkę-zakonnicę, która odkrywa mroczne rodzinne sekrety.
Aby utrzymać się na powierzchni dwa zespoły baletowe z Nowego Jorku i Paryża postanawiają zaryzykować i dokonać głośnej wymiany swoich największych gwiazd.
Alphonse jest po czterdziestce, przechodzi kryzys zawodowy i małżeński, nawiązuje kontakt z ojcem, którego ledwo zna, oraz odkrywa nowe, zaskakujące powołanie. Spotyka też plejadę kobiet, a każda z nich jest bardziej intrygująca od poprzedniej. Jego nowa droga okazuje się ryzykowna i przekraczająca granice, jednak jest w niej miejsce na dobro.
Elisabeth to kobieta po przejściach. Obarczona opieką nad dwójką dzieci musi stanąć na nogi i znaleźć pracę. Zatrudnia się w rozgłośni radiowej, gdzie zostaje podwładną dziennikarki prowadzącej nocne audycje.
Neil i Alice Bennett wypoczywają wraz z rodziną na luksusowych wakacjach w Meksyku. Kiedy jeden z krewnych zakłóca spokój, na pierwszy plan wysuwają się wrzące napięcia.
"Lux Aeterna" to hipnotyczna, diabelska i pełna czarnego humoru opowieść o kulisach powstawania pewnego filmu reklamowego, którego realizacja wymknęła się spod kontroli. W scenografii przypominającej czeluści piekielne odziane w luksusowe stroje gwiazdy i modelki szykowane są na stos. Napięcie i chaos na planie nieoczekiwanie budzą uśpione żądze. Czy stosy naprawdę zapłoną?
Macierzyńska miłość, tworząca dla syna iluzję wspaniałego świata, sprawia, że Romain Gary staje się jednym z najwybitniejszych powieściopisarzy, ale jest również wielkim obciążeniem.
Norman Oppenheimer jest niewyróżniającym się z tłumu urzędnikiem, który zaprzyjaźnia się z młodym politykiem. Trzy lata później, gdy ów polityk zostaje wpływowym liderem światowej polityki, życie Normana drastycznie się zmienia...
Żona Nicka Girarda, Stella, została zamordowana. Do zbrodni przyznaje się druga pani Girard, Catherine. Policja nie umie jednak wytłumaczyć sobie faktu, że Stella zginęła dwa lata temu, a nie kilka godzin temu, jak utrzymuje Catherine, i to zastrzelona z rewolweru, który jeszcze wtedy nie istniał. Czy jednak Stella rzeczywiście nie żyje, jeśli w jej dzienniku pojawiają się nowe zapiski, pisane jej ręką? Czy przeszłość i teraźniejszość mogą współistnieć, czy też zbrodnia ma swoje logiczne wytłumaczenie?