Hej czytałem Wasze wypowiedzi na temat filmów z Colinem i wpadłem na pomysł aby stworzyć najlepszą piątkę.
Zapraszam do zabawy. Oto moje typy.
1.Telefon
2.Rekrut
3.Kraina tygrysów
4.Wojan Harta
5. Raport Mniejszośi
Przyczym tak naprawdę to nie wiem....
Zobaczymy jakie będą końcowe wyniki
coz ja ogladalam z nim tylko hm..4filmy..ale coz.:)czas to nadrobic:D
moje typy to:
1.Telefon.
2.Wojna Harta.
3.SWAT.
4.Rekrut.
5.Intermission.
Moja kolej :)
pod wzgledem filmów to tak:
1. TELEFON - bezapelacyjnie
2. Dom na końcu świata
3. Rekrut
4. Tigerland
i 5 juz na doczepke, powiedzmy Wojna Harta :D
przy czym zaznaczam ze Daredevila nie widziałam, ale i tak wątpie by wdarł sie do tej 5 :D
Jeśli zaś chodzi o najlepsze kreacje to:
1. Telefon :)
2. Raport Mniejszości
3. Intermission
4. Tigerland
5. Alexander (wbrew wszystkiemu ;)
i tu wydaje mi sie, ze z Daredevilem by sie wdarł :) musze filmik oblookac,
pozdróffcia
Oryginalny nie będę:
1. Telefon
2. Rekrut
3. Tigerland
4. Wojna Harta
Na obejrzenie czeka Dom na końcu świata i Intermission.
Właśnie wyszły oba te fimy na DVD w bardzo atrakcyjnych cenach.
Polecam na merlinie.
A filmiki są naprawdę bardzo atrakcyjne.
Pewnie niestety masz rację.
Film powstał już jakiś dobry czas temu w Angli miał swoją premierę gdzies około kwietnia a od miesiąca jest w takiej samej wersji jak u nas na dvd.
Obiecano złote góry , dwudyskowe wydanie , rozbierane sceny Colina itd, a tu nici....
Przeszedł niezauważony. Z jednej strony wielka szkoda , a z drugiej , może to i dobrze , bo przypuszczam , że byłby zmiażdżony przez krytykę. Ja osobiscie po pierwszym przeczytaniu książki bardzo się zawiodłem.
To i ja zagłosuje:)
1. Aleksander
2. Telefon
3. Daredevil
4. Przyzwoity przestępca
5. Raport mniejszości
Wszystkie mają ocenę 8, 9 lub 10 :)
Mnie sie podobal tylko telefon:D. Ale Farrell jest swietnym aktorem i jeszcze bedzie trafial na role, w ktorych sie spelni
1. "Telefon"
2. "Rekrut"
3. "Raport Mniejszości"
4. "Aleksander"
5. "Daredevil" (trochę tu nie pasuje, ale widziałam z nim tylko 6 filmów)
Moje typy:
1. Telefon
2. Rekrut
3. Kraina Tygrysów
4. Raport Mniejszości (pod względem roli bo film nie bardzo przypadł mi do gustu)
5. S.W.A.T.
Witajcie , bardzo się cieszę ,że na moją zabawę odpowiedziało aż tyle osób.
Wiecie napewno jaka to frajda jak dostaje się codziennie maila z filmwebu , że TRWA OSTRA DYSKUSJA. I tak na półmetku ( a może nie ) pokusiłem się o podsumowanie.
Zgodnie z zasadą 1 miejsce - 5 punktów,2 miejsce 4 punkty itd. Lista wygląda następująco
Bezapelacyjnie , tylko jedna osoba postawiła w swoich typach na drugiej pozycji znalazł się Telefon z 49 punktami.
Dalej
2.Rekrut 21 punktów
3.Kraina tygrysów punktów 19
4.Wojna Harta 13 pkt.
5 Raport Mniejszości 10 pkt.
Aleksander 10 pkt.
6.Intermission 7 pkt.
7.S.W.A.T 4 pkt.
Dom na krańcu świata
Daredevill
8. Przyzwoity przestępca 2 punkty
I tak wyglada pełna lista , niestety z głównych ról nie została zauważona kreacja w Bandytach. No cóż....
bardzo Wam dziękuję za ten czas i proszę o więcej.
Na stronie o Ellen Barkin zacząłem taki sam quez , a na swoim blogu listę stu najlepszych piosenek zagranicznych.
Pozdrawiam
Oglądałam tylko 3 filmy z Collinem :(
1. Telefon
2. Rekrut
3. Wojna Harta.
i tak kazdy film z Collinem na pewno jest super:D:D i warto obejrzec chociaz dla Collina.... :D
Więc...
1.Telefon
2.Dom Na Końcu Świata
3.Alexander
Ewentualnie jeszcze "Rekrut" i pewnie byłby "Tigerland", ale owego nie widziałam. :o(
1. Tigerland
2. Bandyci
3. Rekrut
4. Wojna Hart'a
5. Telefon/Raport mniejszości
Domu nie widziałam :( niestety
Kurcze, masz rację..."Bandyci". Zabawny filmik.;o) Muszę ci jednak powiedzieć, że jakoś mnie jego gra aktorska w tym filmie nie powaliła na łopatki, tak jak w "Telefonie" np.
(z tych, co oglądałem):
1. Telefon (!!!)
2. Raport Mniejszości (!)
3. Rekrut
4. Aleksander
5. Przyzwoity przestępca (choć go prawie w ogóle nie widać, ale dla Kevina Spacey'ego - w końcu to on go wylansował :) )
strasznie trudne to zadanie, bo niektóre filmiki lubię tak samo, a i Col zagrał w nich tak samo super... ale się jednak skuszę:
1) TELEFON
2) Bandyci
3) Intermission (film podobał mi się średnio, ale za to Farrell zagrał pierwsza klasa! żeby tylko kobiet nie bił... :(
4) Rekrut
5) Aleksander
eeeeeeee no i miejsc mi zabrakło :((( a jest przecież jeszcze Wojna Harta... nie wiem, jak z Domem na końcu świata, jutro się za niego biorę... A Tigerland i SWAT muszą poczekać... a! no i Daredevil! mała rola, ale mistrzowskie wykonanie! no świr po prostu! a w oczach czai się szaleństwo ;P
a w Raporcie mniejszości mi się nie podał, o! Nikt nie jest idealny... Pozdrawiam wszystkich Farrellomaniaków :*
1. Wojna Harta (nie wiem dlaczego ale po prostu kocham tan film i rolę Colina)
2. Telefon
3. Rekrut
A 4. i 5. nie będzie bo z Colinem wszystkich filmów widziałam może z 6:D
Witam!
Moje typy:
1.Intermission
2.Telefon
3.Alexander
4.Rekrut
5.Wojna Harta
Kolejność przypadkowa bo we wszystkich zagrał rownie dobrze choć jak dla mnie na wyróżnienie zasługują jego role w "Telefonie" i "Intermission" (świetny akcent lubie role takich brytoli)
Pozdrawiam All
Według mnie najlepszym filmem z Colinem Farrellem to:
1. TELEFON
2. Dom Na Krańcu Świata ( podobno najlepsza rola Colina po Telefonie!!!)
3. Rekrut
4. Raport Mniejszości
5. Wojna Harta
Moje typy:
1. Bandyci (nikt nie wymienil... a to moj ulubiony :) )
2. Telefon
3. Tigerland
4. Wojna Harta
5. SWAT
(Zreszta swietnie gral we wszystkich filmach ale te najbardziej lubie :) )
Jak to nikt nie wymienił??? U mnie na drugim miejscu! Świetn film, jest w nim absolutnie wzystko - wojna, napady, pościgi, strzelanki, pojedynki (umysłowe ;P), miłość, przyjaźń, zazdrość i kuuuupa śmiechu - po prostu mistrzostwo. A i Colin zagrał świetnie - zwłaszcza w trudnych scenach... Od czasu, jak obejrzałam go w tej roli, nie jestem sobie w stanie wyobrazić inaczej wyglądającego Jesiego Jamesa :)
Juliette ---) Zwracam honor!!! Przyjmij przeprosiny od slepoty!! ;)
A co do filmu - wyjelas mi te slowa z ust :D
No kochani , chyba czas skończyć ten ranking, który juz trwał bardzo długo. Zaczynamy bawić sie w następne rankingi...oj my na Film webie to lubimy.
OK. Tuż przed filmem Nowy Świat , tak wygląda podsumowanie kreacji aktorskich Colina. Jeszcze dwa , zdania. Niestety Coiln , po jego ostatnich wyczynach nie aktorskich , bardzo stracił w moich oczach i mam nadzieję ,że uda mu się zrehabilitować innymi świetnymi kreacjami. Porno z jego udziałem i Miami Vice , oraz wiecznie zapuszczony , zapijaczony wygląd...be.
Polecam teraz uwadze innego bardzo przyjemnego aktora Steva Sandvessa.
A teraz PODSUMOWANIE
1. Telefon 95 pkt
2.Rekrut 52 pkt
3.Wojna Harta 31 pkt
4. Kraina Tygrysów 28 pkt
5.Raport mniejszości 22 pkt
I TAK WYGLąDA ZłOTA PIąTKA
a następnie
6.Aleksander 21 pkt
7.Intermission 15 pkt
8.Bandyci 14 pkt
9.Dom na końcu świata 12 pkt
10 S.W.A.T 8 pkt
11 Dardeville 4 pkt
12.Przyzwoity przestepca 3 pkt
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zabawę sprawiła mi ona wiele frajdy. Zapraszam na mojego bloga , może tam znajdziecie coś dla siebie
7.
Szkoda ze nie zalapalam sie na typowanie ale wyniki sa calkiem interesujace! Fajnie ze Telefon zyskal najwiecej glosow, jest to moj drugi ulubiony film Colina :) Pozdrawiam!
ja oglądalam niestety tylko 3 filmy z Collinem. pierwsze dwa zgadzają sie z wynikami "ankiety";d Trzeci niekoniecznie...;p
1.TELEFON ;)
2. Rekrut
3. S.W.A.T.
nom..;] tyle;)
pozdrawiam:D
Telefonu już nie pamiętam, a Rekrut był niezły tak jak Raport mniejszości, ale Dardevil to jedno wielkie nic, mimo dobrej roli Colina