LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 I raz i dwa (2000) 8,10 21
2 Terroryści (1986) 8,60 10
3 Chłopiec z ulicy Guling (1991) 8,31 13
4 Mahjong (1996) 7,43 7
Mój ranking, bez ocen bo większość widziałem bardzo dawno.
1. Chłopiec z ulicy Guling / A Brighter Summer Day
2. Tego dnia na plaży
3. I raz i dwa
4. Terroryści
5. Historia z Tajpej
6. Duli shidai / A Confucian Confusion
7. Mahjong
8. Guang yin de gu shi / In Our Time (segment)
1. Gu Ling Jie Shao Nian Sha Ren Shi Jian / A Brighter Summer Day - 9/10
2. Kong bu fen zi / Terrorizers - 8/10
3. Yi Yi - 8/10
4. Qing mei zhu ma / Taipei Story - 7/10
W planach wszystko inne
1. Gu Ling Jie Shao Nian Sha Ren Shi Jian / A Brighter Summer Day - 9/10
2. Kong bu fen zi / Terrorizers - 8/10
3. Yi Yi - 8/10
4. Qing mei zhu ma / Taipei Story - 7/10
5. Hai tan de yi tian / That Day, on the Beach - 6/10
6. Duli shidai / A Confucian Confusion - 5/10
7. Ma jiang / Mahjong - 4/10
1. I raz, i dwa - 10/10
2. Chłopiec z ulicy Guling/Jasny dzień lata - 10/10
3. Historia z Tajpej - 9/10
4. Terroryści - 9/10
5. Tego dnia na plaży - 8.5/10
6. Konfucjańska konsternacja - 8/10